Marketing casesamling

Af: Flemming Cumberland
180,00 kr
553
ISBN
9788759310670
Marketing casesamling rummer 50 cases, der præsenterer mange nye, anderledes og varierende indfaldsvinkler til marketing - både nationalt og internationalt. Når man bruger cases, styrkes evnen til at koble teori og praksis, hvilket er af afgørende betydning for at kunne udvikle sig til at blive en kompetent problemløser. Ved at analysere konkrete eksempler og nå frem til løsningsforslag vil den studerende blive tvunget til at anvende teorien eller kritisk vurdere teoriens muligheder og begrænsninger.
På det tilhørendewebsite er der supplerende informationer og data til casene - samt eksempler på, hvordan man søger informationer. Disse eksemplers store instruktive værdi inspirerer de studerende til at bruge alle potentielle indgangsvinkler med hensyn til indsamling, vurdering og anvendelse af relevant information. Via disse koblinger kan de indlæringsmæssige processer gennemføres på mange varierede og engagerede måder - til fordel for både de studerende og underviserne. Såvel den faglige bredde som den varierende sværhedsgrad muliggør en bred anvendelse af dette nye spændende undervisningsværktøj i afsætningsøkonomi/marketing indenfor en række videregående studier.
Specifikationer
Undertitel informationssøgninger, internationale cases, nationale cases
Forfatter Flemming Cumberland
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Hæftet
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 4. sep. 2003
Sideantal 503
Bredde 177
Højde 244
Dybde 31
Vægt 1012
Første udgave 0
Oplagsdato 3. aug. 2004
Oplag 2
Udgave 2
ISBN-13 9788759310670
ISBN-10 8759310677
EAN 9788759310670
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.