Marketing Communication Management

Af: Otto Ottesen
25,00 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788763000666
Viser, hvordan man, ved hjælp af en strategisk helhedsplanlægning og ledelse af virksomhedens markedskommunikations-aktiviteter, kan tilrettelægge en samlet kommunikationsstrategi, som er økonomisk rentabel.Bogen fremlægger nye og utraditionelle ideer, og behandler bl.a. effekten af kommunikation over for lavt engagerede købere samt markedskommunikationens betydning for køberens produktoplevelse og for udviklingen af køber-sælger-relationen.Henvender sig til studerende og forskere med interesse i markedsøkonomi og markedsføring, men vil også være af interesse for konsulenter og virksomhedsledere, som ønsker at udvikle deres kompetencer inden for dette område. 
Specifikationer
Forfatter Otto Ottesen
Forlag CBS PRESS
Indbinding Hæftet
Thema koder Salgsledelse og markedsføringsledelse
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 29. mar. 2001
Sideantal 358
Bredde 155
Højde 230
Dybde 23
Vægt 599
Første udgave 2001
Oplagsdato 29. mar. 2001
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788763000666
ISBN-10 8763000660
EAN 9788763000666
Sprog eng
Orignalsprog eng
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.