Marketing Communication Management
25,00 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788763000666
Viser, hvordan man, ved hjælp af en strategisk helhedsplanlægning og ledelse af virksomhedens markedskommunikations-aktiviteter, kan tilrettelægge en samlet kommunikationsstrategi, som er økonomisk rentabel.Bogen fremlægger nye og utraditionelle ideer, og behandler bl.a. effekten af kommunikation over for lavt engagerede købere samt markedskommunikationens betydning for køberens produktoplevelse og for udviklingen af køber-sælger-relationen.Henvender sig til studerende og forskere med interesse i markedsøkonomi og markedsføring, men vil også være af interesse for konsulenter og virksomhedsledere, som ønsker at udvikle deres kompetencer inden for dette område.
Forfatter | Otto Ottesen |
---|---|
Forlag | CBS PRESS |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Salgsledelse og markedsføringsledelse |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 29. mar. 2001 |
Sideantal | 358 |
Bredde | 155 |
Højde | 230 |
Dybde | 23 |
Vægt | 599 |
Første udgave | 2001 |
Oplagsdato | 29. mar. 2001 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788763000666 |
ISBN-10 | 8763000660 |
EAN | 9788763000666 |
Sprog | eng |
Orignalsprog | eng |
Illustreret i farver/sh | Nej |