Marketingmodeller

Af: Kim Buch-Madsen (red.)
275,00 kr
På lager
ISBN
9788759328897

Hvis du har savnet en kort og overskuelig håndbog, værktøjskasse og brugervejledning med de bedste marketingmodeller, så har du den her. 

I denne bog får du en samlet, kort og præcis beskrivelse af de 45 vigtigste marketingmodeller, hvad de kan bruges til og hvor de har deres svagheder. Bogen er skrevet til den brugssituation, du står i, når du overvejer en model i en studieopgave eller en praktisk arbejdsopgave. Derfor er alle modeller beskrevet efter samme skabelon, nemlig hvad handler modellen om? Hvad kan du bruge modellen til? Og hvilke mangler og svagheder har modellen?

Marketingmodeller er skrevet af et team af eksperter med mange års erfaring i marketingprofessionen og særlig erfaring med de modeller, de har skrevet om.

Modeller er forenklinger af den virkelige verden, de indgår i en teoretisk sammenhæng, har et forskningsmæssigt grundlag og spiller naturligt sammen med andre modeller og teorier. Derfor fungerer Marketingmodeller bedst sammen med en god marketinggrundbog eller som håndbog til dig med en vis praksiserfaring.

Bag bogen står et stærkt forfatterteam med nogle af landets dygtigste forskere og formidlere på feltet. De tæller Ole E. Andersen, Birgitte Grandjean, Christian Grandjean, Heidi Hansen, Niels Kühl Hasager, Svend Hollensen, Sine Nørholm Just, Jan Kyhnau, David Juul Ledstrup, Michael Sjørvad, Kim Skjoldborg og Kim Buch-Madsen. 
Specifikationer
Forfatter Kim Buch-Madsen (red.)
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Paperback
Thema koder Salg og marketing
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 20. jun. 2017
Sideantal 234
Bredde 174
Højde 241
Dybde 16
Vægt 506
Første udgave 0
Oplagsdato 11. nov. 2019
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788759328897
ISBN-10 8759328894
EAN 9788759328897
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.