Massekommunikation
258,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788757016345
MASSEKOMMUNIKATION samt den tilhørende hjemmeside www. massekommunikation.dk tager sit udgangspunkt i fagplanen for valgfaget Mediekundskab niv. C samt tilsvarende fag inden for de gymnasiale uddannelser som eksempelvis dansk og afsætning.
Sigtet er at give eleverne en indsigt i samt forståelsen af reklamens funktion og påvirkning i samfundet.
Sigtet er at give eleverne en indsigt i samt forståelsen af reklamens funktion og påvirkning i samfundet.
| Undertitel | lærebog i reklame for de gymnasiale uddannelser |
|---|---|
| Forfatter | Morten Haase og Jan Madsen;Michael Bregendahl |
| Forlag | Schønberg |
| Indbinding | Hæftet |
| Varegruppe | Merkonom |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 14. aug. 2002 |
| Sideantal | 259 |
| Bredde | 170 |
| Højde | 244 |
| Dybde | 19 |
| Vægt | 641 |
| Første udgave | 2002 |
| Oplagsdato | 14. aug. 2002 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788757016345 |
| ISBN-10 | 8757016348 |
| EAN | 9788757016345 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





