Massekommunikation
258,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788757016345
MASSEKOMMUNIKATION samt den tilhørende hjemmeside www. massekommunikation.dk tager sit udgangspunkt i fagplanen for valgfaget Mediekundskab niv. C samt tilsvarende fag inden for de gymnasiale uddannelser som eksempelvis dansk og afsætning.
Sigtet er at give eleverne en indsigt i samt forståelsen af reklamens funktion og påvirkning i samfundet.
Sigtet er at give eleverne en indsigt i samt forståelsen af reklamens funktion og påvirkning i samfundet.
Undertitel | lærebog i reklame for de gymnasiale uddannelser |
---|---|
Forfatter | Morten Haase og Jan Madsen;Michael Bregendahl |
Forlag | Schønberg |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Merkonom |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 14. aug. 2002 |
Sideantal | 259 |
Bredde | 170 |
Højde | 244 |
Dybde | 19 |
Vægt | 641 |
Første udgave | 2002 |
Oplagsdato | 14. aug. 2002 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788757016345 |
ISBN-10 | 8757016348 |
EAN | 9788757016345 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |