Medie- og kommunikationsleksikon
75,00 kr
På lager
ISBN
9788759315231
Medie- og kommunikationsleksikon er allerede blevet en klassiker. Denne 3. udgave indeholder nye og reviderede artikler om centrale begreber, teorier, metoder, fænomener og forskere inden for medieteori, -sociologi og -historie, organisationskommunikation, kommunikationsteori, fortælleteori, journalistik, diskursteori, digitale medier, receptionsanalyse, visuel teori, lingvistik, radio, tv og film. Leksikonet er skrevet og redigeret af 150 fremtrædende faglige specialister fra Danmark, Norge, Sverige, Finland, Holland, England, Frankrig og USA.
Forfatter | Søren Kolstrup m.fl. (red.) |
---|---|
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Indbundet |
Thema koder | Forskning og information: generelt, Leksika og opslagsværker |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 25. sep. 2014 |
Sideantal | 729 |
Bredde | 179 |
Højde | 245 |
Dybde | 45 |
Vægt | 1381 |
Første udgave | 2009 |
Oplagsdato | 25. sep. 2014 |
Oplag | 1 |
Udgave | 3 |
ISBN-13 | 9788759315231 |
ISBN-10 | 8759315237 |
EAN | 9788759315231 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |