Medie- og kommunikationsleksikon
75,00 kr
På lager
ISBN
9788759315231
Medie- og kommunikationsleksikon er allerede blevet en klassiker. Denne 3. udgave indeholder nye og reviderede artikler om centrale begreber, teorier, metoder, fænomener og forskere inden for medieteori, -sociologi og -historie, organisationskommunikation, kommunikationsteori, fortælleteori, journalistik, diskursteori, digitale medier, receptionsanalyse, visuel teori, lingvistik, radio, tv og film. Leksikonet er skrevet og redigeret af 150 fremtrædende faglige specialister fra Danmark, Norge, Sverige, Finland, Holland, England, Frankrig og USA.
| Forfatter | Søren Kolstrup m.fl. (red.) |
|---|---|
| Forlag | Samfundslitteratur |
| Indbinding | Indbundet |
| Thema koder | Forskning og information: generelt, Leksika og opslagsværker |
| Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 25. sep. 2014 |
| Sideantal | 729 |
| Bredde | 179 |
| Højde | 245 |
| Dybde | 45 |
| Vægt | 1381 |
| Første udgave | 2009 |
| Oplagsdato | 25. sep. 2014 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 3 |
| ISBN-13 | 9788759315231 |
| ISBN-10 | 8759315237 |
| EAN | 9788759315231 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





