Medie- og kommunikationsleksikon
397,50 kr
554
ISBN
9788759309971
Fire hovedredaktører, 14 emneredaktører, 1 forlagsredaktør og 150 medie- og kommunikationsforskere fra Danmark, Norge, Sverige, Finland, Holland, England, Frankrig og USA. Frembringelsen af det første leksikon af sin art i Skandinavien har i sig selv været en kollektiv kraftpræstation – og resultatet er et unikt og omfangsrigt værk om medier og kommunikation.
Dette nye leksikon er et uundværligt opslagsværk for studerende inden for medievidenskab, kommunikation, journalistik, filmvidenskab, dansk, samfundsvidenskab og sprog. Bogen udgør desuden et overskueligt værktøj for journalister, gymnasielærere og folk i medie- og kommunikationsbrancherne.
Dette nye leksikon er et uundværligt opslagsværk for studerende inden for medievidenskab, kommunikation, journalistik, filmvidenskab, dansk, samfundsvidenskab og sprog. Bogen udgør desuden et overskueligt værktøj for journalister, gymnasielærere og folk i medie- og kommunikationsbrancherne.
Forlag | Samfundslitteratur |
---|---|
Indbinding | Indbundet |
Thema koder | Forskning og information: generelt |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 21. okt. 2009 |
Sideantal | 0 |
Bredde | 181 |
Højde | 245 |
Dybde | 39 |
Vægt | 1207 |
Første udgave | 2009 |
Oplagsdato | 21. okt. 2009 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788759309971 |
ISBN-10 | 8759309970 |
EAN | 9788759309971 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |