Medieanalyse + Medieteori - sampak

Af: Palle Schantz Lauridsen
648,75 kr
Nyt oplag er under forberedelse.
ISBN
9788759329917
De to bøger enhver, der studerer medievidenskab har brug for, kan nu købes som sampak.
MEDIETEORI gennemgår de teorier, der er dominerende i medievidenskab i dag. Bogen rækker fra kapitler om mediesociologi, nyere offentlighedsteori over reception, kvantitative og kvalitative metoder til intertekstualitet, celebrity og affekt. Hvert kapitel har fokus på et gennemgående teoretisk tema, som belyses med en analytisk case.
MEDIEANALYSE præsenterer i kronologisk rækkefølge et bredt udvalg af aktuelle medier: den trykte presse, fotografi, film, dokumentar, reklame, radio, tv, digitale tekster, blogs og computerspil. Kapitlerne sætter det enkelte medie i en historisk sammenhæng og præsenterer begreber, metoder og teorier, der kan bruges i analysen af mediet.
Specifikationer
Forfatter Palle Schantz Lauridsen
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Paperback
Thema koder Medievidenskab: internet, digitale medier og samfund
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 19. jan. 2018
Sideantal 750
Bredde 172
Højde 240
Dybde 45
Vægt 1461
Første udgave 0
Oplagsdato 9. okt. 2019
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788759329917
ISBN-10 8759329912
EAN 9788759329917
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.