Medier og turisme

Af: Jakob Linaa Jensen;Anne Marit Waade
267,50 kr
På lager
ISBN
9788776755225
Medier anvendes i stigende omfang i forbindelse med rejse­ og turismepraksisser til at søge information forud for rejsen, til at kommunikere under rejsen og til bagefter at fortælle om rejserne. Medieoplevelsen spiller derfor en rolle for måden, hvorpå vi rejser og orienterer os, og hvordan vi efterfølgende erindrer rejsen. Bogen præsenterer konkrete analyser af aktuelle eksempler fra danske og internationale medier. Blandt fænomener, der analyseres, er paradisforestillinger i turistreklamer, krimiturisme, Google Earth, rejseprogrammer som tv­-underholdning, og hvordan rejsende finder sammen i globale fællesskaber online og offline.
Specifikationer
Forfatter Jakob Linaa Jensen;Anne Marit Waade
Forlag Gyldendal Akademisk
Indbinding Hæftet
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 27. mar. 2009
Sideantal 250
Første udgave 2009
Oplagsdato 27. mar. 2009
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788776755225
ISBN-10 8776755225
EAN 9788776755225
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker publizon
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.