Metakognition, selvregulering og konsolidering - fra teori til praksis
341,25 kr
På lager
ISBN
9788771603958
Støt dine elever i at kvalificere deres læreproces - ved at opøve deres metakognition, selvregulering og konsolidering af læring.
Metakognition, selvregulering og konsolidering af læring er tre sammenhængende elementer inden for den brede kompetencepakke, som folkeskolen skal tilbyde sine elever. Disse elementer er overfaglige i den forstand, at de medvirker til at danne vedholdende, reflekterede mennesker, der kan planlægge, vurdere og justere deres egen læreproces og indgå i konstruktiv kommunikation og samarbejde med andre.
Metakognition, selvregulering og konsolidering af læring er tre sammenhængende elementer inden for den brede kompetencepakke, som folkeskolen skal tilbyde sine elever. Disse elementer er overfaglige i den forstand, at de medvirker til at danne vedholdende, reflekterede mennesker, der kan planlægge, vurdere og justere deres egen læreproces og indgå i konstruktiv kommunikation og samarbejde med andre.
Undertitel | Fra teori til praksis |
---|---|
Forfatter | Dorthe Geisnæs og Preben Olund Kirkegaard |
Forlag | Dafolo |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Undervisningsfærdigheder og undervisningsmetoder |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DAF |
Udgivelsesdato | 2. feb. 2017 |
Sideantal | 130 |
Bredde | 170 |
Højde | 240 |
Dybde | 9 |
Vægt | 323 |
Første udgave | 2017 |
Oplagsdato | 2. feb. 2017 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Undervisning og læring |
ISBN-13 | 9788771603958 |
ISBN-10 | 8771603956 |
EAN | 9788771603958 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |