Methods in Marketing and Service

Af: Per Bergfors;Poul K. Faarup;Jeanette Thomsen
270,00 kr
På lager
ISBN
9788741271897

Metode - til markedsføring og service introducerer til de vigtigste metodiske begreber og teorier og til analyseprocessen. Den er desuden en guide til arbejdet med den gode problemformulering.

Lærebogen skal hjælpe den studerende til at reflektere over en given problemstilling og identificere det korrekte problem. Dernæst er det hensigten, at den studerende skal kunne anvende de rigtige metoder til at løse problemet og være i stand til at præsentere resultatet – i en opgave eller i en virksomhed.

Bogen gennemgår grundlæggende metodiske begreber, problemerkendelse og -formulering, informationsindsamling, markedsanalyse, analyseprocessen og undersøgelsesdesign, kvantitative og kvalitative analyser, bearbejdning af data, økonomi, opfølgning og feedback samt analysetyper.

Lærebogen er rettet mod de merkantile uddannelser, fx markedsføringsøkonom og serviceøkonom.

Specifikationer
Forfatter Per Bergfors;Poul K. Faarup;Jeanette Thomsen
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Thema koder Økonomi
Varegruppe Økonomi
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 6. aug. 2018
Sideantal 272
Bredde 174
Højde 241
Dybde 15
Vægt 513
Første udgave 0
Oplagsdato 6. aug. 2018
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788741271897
ISBN-10 8741271897
EAN 9788741271897
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.