Metode
250,00 kr
Overgået til anden ekspedition
ISBN
9788741267241
Metode - til markedsføring og service introducerer til de vigtigste metodiske begreber og teorier og til analyseprocessen. Den er desuden en guide til arbejdet med den gode problemformulering.
Læs to nye kapitler om projektskrivning og digitale metoder her
Lærebogen skal hjælpe den studerende til at reflektere over en given problemstilling og identificere det korrekte problem. Dernæst er det hensigten, at den studerende skal kunne anvende de rigtige metoder til at løse problemet og være i stand til at præsentere resultatet – i en opgave eller i en virksomhed.
Bogen gennemgår grundlæggende metodiske begreber, problemerkendelse og -formulering, informationsindsamling, markedsanalyse, analyseprocessen og undersøgelsesdesign, kvantitative og kvalitative analyser, bearbejdning af data, økonomi, opfølgning og feedback samt analysetyper.
Lærebogen er rettet mod de merkantile uddannelser, fx markedsføringsøkonom og serviceøkonom.
Undertitel | til markedsføring og service |
---|---|
Forfatter | Per Bergfors;Poul K. Faarup;Jeanette Thomsen |
Forlag | HansReitzels |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Erhvervslivsstudier: generelt, For erhvervsuddannelse |
Varegruppe | Økonomi |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 21. aug. 2017 |
Sideantal | 200 |
Bredde | 174 |
Højde | 242 |
Dybde | 12 |
Vægt | 404 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 21. aug. 2017 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Recall To | 3. jan. 2020 |
Recall From | 27. nov. 2019 |
ISBN-13 | 9788741267241 |
ISBN-10 | 8741267241 |
EAN | 9788741267241 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |