Metode

Af: Per Bergfors;Poul K. Faarup;Jeanette Thomsen
250,00 kr
Overgået til anden ekspedition
ISBN
9788741267241
Metode - til markedsføring og service introducerer til de vigtigste metodiske begreber og teorier og til analyseprocessen. Den er desuden en guide til arbejdet med den gode problemformulering. Læs to nye kapitler om projektskrivning og digitale metoder her   Lærebogen skal hjælpe den studerende til at reflektere over en given problemstilling og identificere det korrekte problem. Dernæst er det hensigten, at den studerende skal kunne anvende de rigtige metoder til at løse problemet og være i stand til at præsentere resultatet – i en opgave eller i en virksomhed. Bogen gennemgår grundlæggende metodiske begreber, problemerkendelse og -formulering, informationsindsamling, markedsanalyse, analyseprocessen og undersøgelsesdesign, kvantitative og kvalitative analyser, bearbejdning af data, økonomi, opfølgning og feedback samt analysetyper. Lærebogen er rettet mod de merkantile uddannelser, fx markedsføringsøkonom og serviceøkonom.
Specifikationer
Undertitel til markedsføring og service
Forfatter Per Bergfors;Poul K. Faarup;Jeanette Thomsen
Forlag HansReitzels
Indbinding Hæftet
Thema koder Erhvervslivsstudier: generelt, For erhvervsuddannelse
Varegruppe Økonomi
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 21. aug. 2017
Sideantal 200
Bredde 174
Højde 242
Dybde 12
Vægt 404
Første udgave 0
Oplagsdato 21. aug. 2017
Oplag 1
Udgave 1
Recall To 3. jan. 2020
Recall From 27. nov. 2019
ISBN-13 9788741267241
ISBN-10 8741267241
EAN 9788741267241
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.