Midt i en medietid
178,75 kr
På lager
ISBN
9788741005300
Artiklerne i Midt i en medietid er bidrag til svar på den mediemæssige udfordring inden for områderne religion, filosofi og kunst.
Medierne nøjes ikke længere med blot at formidle, men sætter sig i stadig stigende grad på den kommunikative definitionsmagt i de offentlige, personlige og private rum. Medialisering kalder man det.
Det kritiske spørgsmål er, hvordan vi forholder os til denne udvikling. For at svare på det må vi være bevidste om, hvad digitalisering og medialisering gør ved os, vores kommunikation og det sociale samvær.
Medierne nøjes ikke længere med blot at formidle, men sætter sig i stadig stigende grad på den kommunikative definitionsmagt i de offentlige, personlige og private rum. Medialisering kalder man det.
Det kritiske spørgsmål er, hvordan vi forholder os til denne udvikling. For at svare på det må vi være bevidste om, hvad digitalisering og medialisering gør ved os, vores kommunikation og det sociale samvær.
Undertitel | Digitalisering og medialisering i religion, filosofi og kunst |
---|---|
Forfatter | Kjeld Slot Nielsen og Sanne B. Thøisen (red.) |
Forlag | Eksistensen |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Protestantisme og protestantiske kirker, Prædikener, Religionsfilosofi, Spiritualitet og religiøse oplevelser |
Varegruppe | Religion |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 23. jan. 2020 |
Sideantal | 164 |
Bredde | 160 |
Højde | 232 |
Dybde | 14 |
Vægt | 266 |
Første udgave | 2020 |
Oplagsdato | 23. jan. 2020 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-10 | 8741005309 |
EAN | 9788741005300 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |