Mindful Customer Experience
278,75 kr
På lager
ISBN
9788793063006
Mange virksomheder har øget deres forståelse for, at gode kundeoplevelser er god forretning. Men de mangler inspiration til, hvordan man går fra forståelse til handling. Ikke mindst fordi den gode kundeoplevelse har forandret sig. Bogen Mindful Customer Experience åbner for en ny tilgang til kundeoplevelser, der virker!
Denne bog beskriver, hvad en mere bevidst kundeoplevelse er, og hvordan man skaber det fra strategiske overvejelser til praktisk implementering. For at levendegøre den bevidste kundeoplevelse indeholder bogen interviews med mere end 20 danske virksomheder, der fortæller om deres tilgang til kundeoplevelser.
Bogen er en unik konstellation om tidens tanker og praktiske processer for at skabe kundeoplevelser, der er bevidste, nærværende og ikke mindst profitable. Den er skrevet til dig, der sidder med salgs-, marketing- og kundeansvar, men lige så relevant for dig, der er økonomiansvarlig og gerne vil se en bedre indtjening.
Forfatter | Katja Andersen |
---|---|
Forlag | Trykværket |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Salg og marketing |
Varegruppe | Økonomi |
Ekspedition | DAF |
Udgivelsesdato | 10. jul. 2013 |
Sideantal | 296 |
Bredde | 155 |
Højde | 230 |
Dybde | 21 |
Vægt | 640 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 10. jul. 2013 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788793063006 |
ISBN-10 | 8793063008 |
EAN | 9788793063006 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Foreword Author | Peter Berg |
Omslagsgrafiker | Louise Trærup |
Illustreret i farver/sh | Nej |