Moderne markedsføring - cases og opgaver til de finansielle uddannelser
200,00 kr
Overgået til anden ekspedition
ISBN
9788741264981
MODERNE MARKEDSFØRING - CASES OG OPGAVER TIL DE FINANSIELLE UDDANNELSER er målrettet de finansielle uddannelser og reflekterer bl.a. den fremtidige udvikling og innovation i den finansielle sektor (fin tech) - digital distruption. Opgaver og cases er udvalgt, så de dækker både det nationale og lokale, mindre, selvstændige kontra større koncerner og generelt giver en bred dækning af den finansielle sektor.
Læseren får således opdaterede opgaver og cases med tilhørende undervisningsvejledninger og stikordsløsninger.
Casesamlingen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme opdeling.
Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.
Forfatter | Marit J. Bruhn-Petersen Andersen;Lotte Hyldgaard Smidt |
---|---|
Forlag | HansReitzels |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 30. aug. 2016 |
Sideantal | 176 |
Bredde | 171 |
Højde | 246 |
Dybde | 10 |
Vægt | 356 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 30. aug. 2016 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Recall To | 1. aug. 2019 |
Recall From | 1. jul. 2019 |
ISBN-13 | 9788741264981 |
ISBN-10 | 8741264981 |
EAN | 9788741264981 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |