Moderne markedsføring - cases og opgaver til de finansielle uddannelser

Af: Marit J. Bruhn-Petersen Andersen;Lotte Hyldgaard Smidt
200,00 kr
Overgået til anden ekspedition
ISBN
9788741264981
MODERNE MARKEDSFØRING - CASES OG OPGAVER TIL DE FINANSIELLE UDDANNELSER er målrettet de finansielle uddannelser og reflekterer bl.a. den fremtidige udvikling og innovation i den finansielle sektor (fin tech) - digital distruption. Opgaver og cases er udvalgt, så de dækker både det nationale og lokale, mindre, selvstændige kontra større koncerner og generelt giver en bred dækning af den finansielle sektor. Læseren får således opdaterede opgaver og cases med tilhørende undervisningsvejledninger og stikordsløsninger. Casesamlingen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme opdeling. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.
Specifikationer
Forfatter Marit J. Bruhn-Petersen Andersen;Lotte Hyldgaard Smidt
Forlag HansReitzels
Indbinding Hæftet
Thema koder For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 30. aug. 2016
Sideantal 176
Bredde 171
Højde 246
Dybde 10
Vægt 356
Første udgave 0
Oplagsdato 30. aug. 2016
Oplag 1
Udgave 1
Recall To 1. aug. 2019
Recall From 1. jul. 2019
ISBN-13 9788741264981
ISBN-10 8741264981
EAN 9788741264981
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.