Moderne markedsføring - cases og opgaver

Af: Poul K. Faarup;Ole E. Andersen;Marit J. Bruhn-Petersen Andersen;Lotte Hyldgaard Smidt
220,00 kr
På lager
ISBN
9788741277196
Moderne markedsføring - opgaver og cases knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: • Situationsanalyse • Overordnet strategi • Målsætninger, målgrupper og positionering • Marketing-mix 1 (produkt, pris, place) • Marketing-mix 2 (promotion) • Evaluering/kontrol af effekt Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse). Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.
Specifikationer
Forfatter Poul K. Faarup;Ole E. Andersen;Marit J. Bruhn-Petersen Andersen;Lotte Hyldgaard Smidt
Forlag HansReitzels
Indbinding Hæftet
Thema koder For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 5. aug. 2019
Sideantal 208
Bredde 0
Højde 0
Dybde 16
Vægt 0
Første udgave 0
Oplagsdato 5. aug. 2019
Oplag 1
Udgave 2
ISBN-13 9788741277196
ISBN-10 8741277196
EAN 9788741277196
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.