Moderne markedsføring - cases og opgaver
220,00 kr
På lager
ISBN
9788741277196
Moderne markedsføring - opgaver og cases knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen.
Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden:
• Situationsanalyse
• Overordnet strategi
• Målsætninger, målgrupper og positionering
• Marketing-mix 1 (produkt, pris, place)
• Marketing-mix 2 (promotion)
• Evaluering/kontrol af effekt
Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse).
Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.
Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.
Forfatter | Poul K. Faarup;Ole E. Andersen;Marit J. Bruhn-Petersen Andersen;Lotte Hyldgaard Smidt |
---|---|
Forlag | HansReitzels |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 5. aug. 2019 |
Sideantal | 208 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 16 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 5. aug. 2019 |
Oplag | 1 |
Udgave | 2 |
ISBN-13 | 9788741277196 |
ISBN-10 | 8741277196 |
EAN | 9788741277196 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |