Moderne markedsføring (i-bog) - opgaver og cases

Af: Poul K. Faarup;Ole E. Andersen
175,00 kr
76
ISBN
9788741264622

MODERNE MARKEDSFØRING - OPGAVER OG CASES knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen.

Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden:
• Situationsanalyse
• Overordnet strategi
• Målsætninger, målgrupper og positionering
• Marketing-mix 1 (produkt, pris, place)
• Marketing-mix 2 (promotion)
• Evaluering/kontrol af effekt

Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse).

Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.

Specifikationer
Forfatter Poul K. Faarup;Ole E. Andersen
Forlag HansReitzels
Indbinding i-bog
Thema koder For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 8. sep. 2016
Sideantal 160
Bredde 0
Højde 0
Vægt 0
Første udgave 0
Oplagsdato 8. sep. 2016
Oplag 1
Udgave 2
ISBN-13 9788741264622
ISBN-10 8741264622
EAN 9788741264622
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.