Moderne markedsføring - opgaver og cases

Af: Poul K. Faarup;Ole E. Andersen
175,00 kr
Overgået til anden ekspedition
ISBN
9788741267319
MODERNE MARKEDSFØRING - OPGAVER OG CASES knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: • Situationsanalyse • Overordnet strategi • Målsætninger, målgrupper og positionering • Marketing-mix 1 (produkt, pris, place) • Marketing-mix 2 (promotion) • Evaluering/kontrol af effekt Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse). Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.
Specifikationer
Forfatter Poul K. Faarup;Ole E. Andersen
Forlag HansReitzels
Indbinding Hæftet
Thema koder For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 5. jan. 2017
Sideantal 152
Bredde 174
Højde 242
Dybde 9
Vægt 303
Første udgave 0
Oplagsdato 5. jan. 2017
Oplag 1
Udgave 1
Recall To 1. aug. 2019
Recall From 1. jul. 2019
ISBN-13 9788741267319
ISBN-10 8741267319
EAN 9788741267319
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.