Modkultur

Af: Katrine K. Pedersen;Klaus Æ. Mogensen
300,00 kr
500
ISBN
9788702101874
Det er ikke nogen nyhed, at den unge rebel er interessant for industrien. Han har altid været attraktiv, fordi han er cutting edge, på forkant med alt hvad der er nyt. Han lever på kanten, bryder med de etablerede samfundsstrukturer, stiller spørgsmålstegn ved autoriteter og vigtigst af alt tager afstand fra mainstreamkulturen. De seneste 10 år har begrebet modkultur fået en helt ny betydning og en noget anden funktion.   Modkultur anno 2010’erne præger markedet i en sådan grad, at man paradoksalt nok kan tale om, at den i dag er blevet konsumerismens grundvilkår.  Med de nye medier som våben har  modkulturelle grupper haft succes med at udfordre de traditionelt økonomiske magtstrukturer.   For at være med på fremtidens marked er det afgørende at turde eksperimentere og gå i dialog med alternativer. Sat på spidsen: For at være med skal du være imod.   Denne bog kommer med løsningsforslag til, hvordan man som virksomhed kan forstå og samtidig finde alternative veje til at imødekomme de nye vilkår.    
Specifikationer
Undertitel Fra undergrund til bundlinje
Forfatter Katrine K. Pedersen;Klaus Æ. Mogensen
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Materiel kultur, Samfund og kultur: generelt, Økonomi og adfærd
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 23. nov. 2011
Sideantal 176
Bredde 138
Højde 220
Dybde 15
Vægt 332
Første udgave 2011
Oplagsdato 23. nov. 2011
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788702101874
ISBN-10 8702101874
EAN 9788702101874
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Sigrún Gudbrandsdóttir - Ingen Frygt
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.