Musik i tv-reklamer
60,00 kr
På lager
ISBN
9788759314869
Musik i tv-reklamer er et stærkt kommunikativt fænomen. De fleste af os udsættes dagligt for denne musik, og vi kan ikke let lukke ørerne for den. Musik i tv-reklamer kan bl.a. fange vores opmærksomhed, skabe hukommelse og bidrage til at karakterisere det, som reklamen forsøger at sælge. Musik i tv-reklamer er dog ikke et velundersøgt fænomen, og bogen tilbyder på den baggrund en indføring i, hvad der karakteriserer musik i tv-reklamer, og hvordan musikken kan undersøges i et tekstanalytisk perspektiv.
Forfatter | Nicolai Jørgensgaard Graakjær |
---|---|
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Musikteori og musikvidenskab, Reklame |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 4. aug. 2011 |
Sideantal | 198 |
Bredde | 172 |
Højde | 241 |
Dybde | 15 |
Vægt | 382 |
Første udgave | 2011 |
Oplagsdato | 4. aug. 2011 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788759314869 |
ISBN-10 | 8759314869 |
EAN | 9788759314869 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |