Musik i tv-reklamer
60,00 kr
På lager
ISBN
9788759314869
Musik i tv-reklamer er et stærkt kommunikativt fænomen. De fleste af os udsættes dagligt for denne musik, og vi kan ikke let lukke ørerne for den. Musik i tv-reklamer kan bl.a. fange vores opmærksomhed, skabe hukommelse og bidrage til at karakterisere det, som reklamen forsøger at sælge. Musik i tv-reklamer er dog ikke et velundersøgt fænomen, og bogen tilbyder på den baggrund en indføring i, hvad der karakteriserer musik i tv-reklamer, og hvordan musikken kan undersøges i et tekstanalytisk perspektiv.
| Undertitel | Findes kun som E-bog: 9788759325292 |
|---|---|
| Forfatter | Nicolai Jørgensgaard Graakjær |
| Forlag | Samfundslitteratur |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | Musikteori og musikvidenskab, Reklame |
| Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 4. aug. 2011 |
| Sideantal | 198 |
| Bredde | 172 |
| Højde | 241 |
| Dybde | 15 |
| Vægt | 382 |
| Første udgave | 2011 |
| Oplagsdato | 4. aug. 2011 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788759314869 |
| ISBN-10 | 8759314869 |
| EAN | 9788759314869 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |



