Musik i tv-reklamer

Af: Nicolai Jørgensgaard Graakjær
60,00 kr
På lager
ISBN
9788759314869
Musik i tv-reklamer er et stærkt kommunikativt fænomen. De fleste af os udsættes dagligt for denne musik, og vi kan ikke let lukke ørerne for den. Musik i tv-reklamer kan bl.a. fange vores opmærksomhed, skabe hukommelse og bidrage til at karakterisere det, som reklamen forsøger at sælge. Musik i tv-reklamer er dog ikke et velundersøgt fænomen, og bogen tilbyder på den baggrund en indføring i, hvad der karakteriserer musik i tv-reklamer, og hvordan musikken kan undersøges i et tekstanalytisk perspektiv.
Specifikationer
Forfatter Nicolai Jørgensgaard Graakjær
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Hæftet
Thema koder Musikteori og musikvidenskab, Reklame
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 4. aug. 2011
Sideantal 198
Bredde 172
Højde 241
Dybde 15
Vægt 382
Første udgave 2011
Oplagsdato 4. aug. 2011
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788759314869
ISBN-10 8759314869
EAN 9788759314869
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.