Nøglen til storkunder
347,50 kr
500
ISBN
9788791389191
Nøglen til storkunder fortæller om strukturer og metoder, der kan understøtte et mere innovativt arbejde med kunderne. Og bogen giver forståelse for og et bud på, hvordan med ved hjælp af et strategisk værktøj kan opbygge, udvikle og fastholde nøglekunder. Kort sagt er bogen en guide til dem, der ønsker at anvende eller arbejde med Key Account Management som et strategisk værktøj.
Undertitel | Key Account Management |
---|---|
Forfatter | Jens Refshøj & Torben Ulrich |
Forlag | JP Erhvervsbøger |
Indbinding | Ingen |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 27. dec. 2004 |
Sideantal | 226 |
Bredde | 157 |
Højde | 229 |
Dybde | 16 |
Vægt | 484 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 27. dec. 2004 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788791389191 |
ISBN-10 | 8791389194 |
EAN | 9788791389191 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |