Når forretningen kommunikerer

Af: Jesper Højberg Christensen
350,00 kr
500
ISBN
9788702076493
  Alle forholder sig hele tiden på kryds og tværs til virksomheders gøren og laden. Så hvordan kan ledelsen bruge kommunikation til at skabe bedre forretning? Og hvordan kan ledelsen skære igennem de utallige forslag om synliggørelse, politisk indflydelse, forandringsprojekter, sociale medier og kampagner? At balancere i alt dette er den nye strategiske udfordring for topledelsen. Når forretningens kommunikerer  giver ledelsen i det private og det offentlige håndfaste anvisninger til, hvordan den skaber strategier på områder, som traditionelt opfattes som "bløde". Bogens mange instruktive modeller og eksempler viser skarpe scenarier og giver råd til, hvordan kommunikationsprocesser kan løfte hele organisationen ved at:   - skærpe brandretning og innovation - få sine politiske interesser og relationer udviklet - få succes med forandringer   Jesper Højberg Christensen punkterer en række myter og udfordrer blandt andet de paradigmer, hvor man i virksomheden tænker medier i stedet for forretning, discipliner i stedet for integration og central styring i stedet for netværk og empowerment. Jesper Højberg Christensen blev udnævnt til adjungeret professor på CBS den 12. maj 2010. Læs et gratis kapitel fra Når forretningen kommunikerer .   
Specifikationer
Undertitel topledelsens nye strategier
Forfatter Jesper Højberg Christensen
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Indbundet
Thema koder Forretningsstrategier, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, Varemærker og branding, Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 25. maj 2010
Sideantal 374
Bredde 134
Højde 206
Dybde 30
Vægt 509
Første udgave 2009
Oplagsdato 25. maj 2010
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788702076493
ISBN-10 8702076493
EAN 9788702076493
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.