Nye veje for journalistik
100,00 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788777066733
I denne bog behandler syv forfattere nye perspektivrige ideer til, hvordan journalistik kan og skal udvikle sig i en mere kompleks og mangetydig verden, hvor kulturer mødes, holdninger brydes, og forståelser skabes.
Bogen udfordrer de ideelle krav om objektivitet og sandhed og rejser nogle vigtige spørgsmål om journalistikkens fremtidige roller, metoder, etik. m.m.
Bogen henvender sig til journalister, kommunikationsmedarbejdere, studerende i retorik og etik samt på journalist- og kommunikationsuddannelserne samt til alle, der interesserer sig for mediernes rolle i samfundet.
Bogen udfordrer de ideelle krav om objektivitet og sandhed og rejser nogle vigtige spørgsmål om journalistikkens fremtidige roller, metoder, etik. m.m.
Bogen henvender sig til journalister, kommunikationsmedarbejdere, studerende i retorik og etik samt på journalist- og kommunikationsuddannelserne samt til alle, der interesserer sig for mediernes rolle i samfundet.
Undertitel | når sprog skaber virkeligheder |
---|---|
Forfatter | Gitte Haslebo (red.), Magnus Harald Haslebo (red.), Mette Bock, Christian Breinholt, Peter Bro, Anne-Marie Dohm, Ulrik Haagerup |
Forlag | Dansk psykologisk Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Antologier: generelt, Kommunikationsstudier |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 28. okt. 2010 |
Sideantal | 304 |
Bredde | 154 |
Højde | 225 |
Dybde | 19 |
Vægt | 538 |
Første udgave | 2010 |
Oplagsdato | 28. okt. 2010 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-10 | 8777066731 |
EAN | 9788777066733 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Foreword Author | Tøger Seidenfaden og Christian Kock |
Omslagsgrafiker | Klahr Grafisk Design |
Illustreret i farver/sh | Nej |