Obama A/S

Af: Barry Libert;Rick Faulk
198,75 kr
500
ISBN
9788712044680
Et klart budskab, en målrettet brug af internettet, kunsten at være cool under pres, modet til at gøre tidligere fjender til tætte samarbejdspartnere - og evnen til at optræde som en leder, allerede inden han blev det.
Det er blot nogle af de ledelsestrick, der har gjort Barack Obama til en sikker vinder. Men både den amerikanske præsident og hans valgkampagne er samtidig gjort af det stof, som alle ledere og virksomheder kan lære af - og kopiere med succes.

Barry Libert og Rick Faulk går bag kampagnen, analyserer den og sætter fokus på emner som strategi, marketing og innovation - samt skærer ind til benet af et ledelsesmæssigt mesterstykke, der også kan skabe positiv forandring på en mere traditionel bundlinje.

Bogen giver en helt ny vinkel på Barack Obama, hans stil og hans vej til magten - og udkommer samme dag, som USA's første sorte præsident begynder i sit nye job.

Sagt om bogen:

»Fra brugen af sociale netværk på internettet til et imponerende fokus på budskabet har Obamas kampagne noget at lære enhver leder.«
- Tom Peters, forfatter til bl.a. bestselleren In Search of Excellence

»Obama er internetalderens første præsident. Enhver erhvervsleder burde følge hans eksempel og læse denne fremragende bog.«
- Don Tapscott, forfatter til bl.a. bestselleren Wikinomics.
Specifikationer
Undertitel Ledelsesinspiration fra en vinder
Forfatter Barry Libert;Rick Faulk
Forlag Gad
Indbinding Hæftet
Thema koder Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 20. jan. 2009
Sideantal 190
Bredde 156
Højde 230
Dybde 18
Vægt 410
Første udgave 2009
Oplagsdato 20. jan. 2009
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788712044680
ISBN-10 8712044687
EAN 9788712044680
Sprog dan
Orignalsprog eng
Oversætter Stig W. Jørgensen
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.