Obama A/S
198,75 kr
500
ISBN
9788712044680
Et klart budskab, en målrettet brug af internettet, kunsten at være cool under pres, modet til at gøre tidligere fjender til tætte samarbejdspartnere - og evnen til at optræde som en leder, allerede inden han blev det.
Det er blot nogle af de ledelsestrick, der har gjort Barack Obama til en sikker vinder. Men både den amerikanske præsident og hans valgkampagne er samtidig gjort af det stof, som alle ledere og virksomheder kan lære af - og kopiere med succes.
Barry Libert og Rick Faulk går bag kampagnen, analyserer den og sætter fokus på emner som strategi, marketing og innovation - samt skærer ind til benet af et ledelsesmæssigt mesterstykke, der også kan skabe positiv forandring på en mere traditionel bundlinje.
Bogen giver en helt ny vinkel på Barack Obama, hans stil og hans vej til magten - og udkommer samme dag, som USA's første sorte præsident begynder i sit nye job.
Sagt om bogen:
»Fra brugen af sociale netværk på internettet til et imponerende fokus på budskabet har Obamas kampagne noget at lære enhver leder.«
- Tom Peters, forfatter til bl.a. bestselleren In Search of Excellence
»Obama er internetalderens første præsident. Enhver erhvervsleder burde følge hans eksempel og læse denne fremragende bog.«
- Don Tapscott, forfatter til bl.a. bestselleren Wikinomics.
Det er blot nogle af de ledelsestrick, der har gjort Barack Obama til en sikker vinder. Men både den amerikanske præsident og hans valgkampagne er samtidig gjort af det stof, som alle ledere og virksomheder kan lære af - og kopiere med succes.
Barry Libert og Rick Faulk går bag kampagnen, analyserer den og sætter fokus på emner som strategi, marketing og innovation - samt skærer ind til benet af et ledelsesmæssigt mesterstykke, der også kan skabe positiv forandring på en mere traditionel bundlinje.
Bogen giver en helt ny vinkel på Barack Obama, hans stil og hans vej til magten - og udkommer samme dag, som USA's første sorte præsident begynder i sit nye job.
Sagt om bogen:
»Fra brugen af sociale netværk på internettet til et imponerende fokus på budskabet har Obamas kampagne noget at lære enhver leder.«
- Tom Peters, forfatter til bl.a. bestselleren In Search of Excellence
»Obama er internetalderens første præsident. Enhver erhvervsleder burde følge hans eksempel og læse denne fremragende bog.«
- Don Tapscott, forfatter til bl.a. bestselleren Wikinomics.
Undertitel | Ledelsesinspiration fra en vinder |
---|---|
Forfatter | Barry Libert;Rick Faulk |
Forlag | Gad |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 20. jan. 2009 |
Sideantal | 190 |
Bredde | 156 |
Højde | 230 |
Dybde | 18 |
Vægt | 410 |
Første udgave | 2009 |
Oplagsdato | 20. jan. 2009 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788712044680 |
ISBN-10 | 8712044687 |
EAN | 9788712044680 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | Stig W. Jørgensen |
Illustreret i farver/sh | Nej |