Offentlig ledelse og strategisk kommunikation

Af: Heidi Houlberg Salomonsen (red.)
350,00 kr
På lager
ISBN
9788757424997
Denne bog har fokus på offentlige ledere og strategisk kommunikation. Strategisk kommunikation er blevet et ledelsesværktøj som synes mere og mere væsentligt, også for offentlige ledere. Bogen beskriver en række af centrale ledelsesudfordringer, som knytter sig til strategisk kommunikation i forbindelse med interne kommunikationsprocesser. Det kan være i forløb med forandringer og digitalisering samt i forbindelse med kommunikationen med medierne, for eksempel under kriser. Eller når man som leder ønsker at arbejde strategisk med sit omdømme.   Bogens udgangspunkt er, at der er en række særlige kendetegn ved den offentlige sektor, både i de offentlige organisationer og i deres omgivelser, som skaber nogle specielle udfordringer. Det gælder også for offentlige lederes håndtering af de strategiske kommunikationsprocesser. Derfor diskuterer en række af bidragene, hvorledes mere generiske kommunikationsteorier kan oversættes til en sammenhæng, der gælder for den offentlige sektor.
Specifikationer
Forfatter Heidi Houlberg Salomonsen (red.)
Forlag Jurist- og Økonomforbundet
Indbinding Hæftet
Thema koder Antologier: generelt, Offentlig administration, Offentlige tjenester og offentlig sektor
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 21. aug. 2013
Sideantal 208
Bredde 155
Højde 230
Dybde 14
Vægt 356
Første udgave 2013
Oplagsdato 21. aug. 2013
Oplag 1
Udgave 1
Serie Studier i offentlig ledelse, styring og forvaltning
ISBN-13 9788757424997
ISBN-10 8757424993
EAN 9788757424997
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.