Om strategi

Af: Harvard Business Review
250,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788702224535
Artikler med klassikerstatus Harvard Business Review udkommer ti gange årligt med artikler om blandt andet ledelse, organisation og strategi fra førende forskere og ledelsesguruer – og har gjort det siden 1922. Fra denne enorme vidensbank har vi udvalgt de ti vigtigste artikler om strategi. Har din virksomhed problemer med strategien? Læs om, hvordan du: • opnår bæredygtige fordele igennem strategisk positionering. • lærer at skelne mellem de blå og de røde oceaner. • genopfinder virksomhedens forretningsmodel. • eksekverer din geniale strategi. • bruger balanced scorecards i strategiprocessen. • afdækker virksomhedens kerneideologi, som er konstant.
Specifikationer
Undertitel De ti vigtigste Harvard Business Review-artikler
Forfatter Harvard Business Review
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Forretningsstrategier, Innovation i virksomheder, Ledelse og ledelsesteknikker
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 27. mar. 2017
Sideantal 292
Bredde 140
Højde 217
Dybde 26
Vægt 458
Første udgave 0
Oplagsdato 27. mar. 2017
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788702224535
ISBN-10 8702224535
EAN 9788702224535
Sprog dan
Orignalsprog eng
Oversætter Annette Rosenberg
Artist Louise Tandrup Kock
Omslagsgrafiker Stibo Complete
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.