Online ethos

Af: Elisabeth Hoff-Clausen
68,75 kr
På lager
ISBN
9788759314098
At kommunikere overbevisende handler ikke bare om, hvad der bliver sagt, eller hvordan det siges, men også hvem der siger det. Sådan lyder lærdommen fra den klassiske retorik og begrebet om afsenderes karakter og troværdighed, ethos.

Online ethos ser på, hvordan ethos etableres og aflæses i online miljøer, hvor vi ofte ikke ved, hvem de faktiske personer bag kommunikationen er. Tre casestudier demonstrerer retorisk kritik af karakterfremstillingen på politikeres kampagnesites, personlige weblogs og i Wikipedia.
Specifikationer
Undertitel webretorik i politiske kampagner, blogs og wikis
Forfatter Elisabeth Hoff-Clausen
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Hæftet
Thema koder Internet: generelt, Internetvejledninger og Internettjenester
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 18. nov. 2008
Sideantal 256
Bredde 170
Højde 239
Dybde 17
Vægt 491
Første udgave 0
Oplagsdato 1. nov. 2011
Oplag 2
Udgave 1
Serie Den kommunikerende organisation
ISBN-13 9788759314098
ISBN-10 8759314095
EAN 9788759314098
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.