Online kommunikation - en introduktion

Af: Heidi Hansen;Charlie Breindahl;Ole E. Andersen;Nanna Friis;Peter Svarre;Ian Wisler-Poulsen;Ole Gregersen;Hans-Christian Christiansen;Gitte B. Rose;Ditte Maria Bergstrøm
430,00 kr
71
ISBN
9788741271231
I Online kommunikation – en introduktion introduceres temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme. Bogen tager afsæt i de fagelementer som vægtes på erhvervsuddannelserne og videreuddannelserne i forbindelse med emnefelterne onlinekommunikation og digital formidling.  I bogen gives introduktioner til bl.a. analyse af webkommunikation, usability, digital billedkommunikation, markedsføring på nettet, multimodal kommunikation, sprog på nettet, digital storytelling, interkulturel kommunikation og kommunikation på sociale medier. Bogens bidragydere arbejder praktisk og teoretisk med onlinekommunikation og har stor erfaring med undervisning og/eller produktion af lærebøger inden for deres respektive områder. Online kommunikation – en introduktion kombinerer teori og praksis og lægger vægt på cases, praktiske øvelser og praksisrefleksion.
Specifikationer
Forfatter Heidi Hansen;Charlie Breindahl;Ole E. Andersen;Nanna Friis;Peter Svarre;Ian Wisler-Poulsen;Ole Gregersen;Hans-Christian Christiansen;Gitte B. Rose;Ditte Maria Bergstrøm
Forlag HansReitzels
Indbinding Hæftet
Thema koder For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 28. jun. 2019
Sideantal 384
Bredde 0
Højde 0
Dybde 21
Vægt 0
Første udgave 2015
Oplagsdato 28. jun. 2019
Oplag 1
Udgave 2
Recall To 14. jun. 2024
Recall From 14. maj 2024
ISBN-13 9788741271231
ISBN-10 8741271231
EAN 9788741271231
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.