Online kommunikation - en introduktion

Af: Ole E. Andersen;Ditte Maria Bergstrøm;Charlie Breindahl;Hans Christian Christiansen;Ida Engholm;Nanna Friis;Ole Gregersen;Heidi Hansen;Gitte B. Rose;Peter Svarre;Ian Wisler-Poulsen
400,00 kr
Overgået til anden ekspedition
ISBN
9788741261430
I Online kommunikation – en introduktion introduceres temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme. Bogen tager afsæt i de fagelementer som vægtes på erhvervsuddannelserne og videreuddannelserne i forbindelse med emnefelterne onlinekommunikation og digital formidling.  I bogen gives introduktioner til bl.a. analyse af webkommunikation, usability, digital billedkommunikation, markedsføring på nettet, multimodal kommunikation, sprog på nettet, digital storytelling, interkulturel kommunikation og kommunikation på sociale medier. Bogens bidragydere arbejder praktisk og teoretisk med onlinekommunikation og har stor erfaring med undervisning og/eller produktion af lærebøger inden for deres respektive områder. Online kommunikation – en introduktion kombinerer teori og praksis og lægger vægt på cases, praktiske øvelser og praksisrefleksion.
Specifikationer
Forfatter Ole E. Andersen;Ditte Maria Bergstrøm;Charlie Breindahl;Hans Christian Christiansen;Ida Engholm;Nanna Friis;Ole Gregersen;Heidi Hansen;Gitte B. Rose;Peter Svarre;Ian Wisler-Poulsen
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Thema koder For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 20. aug. 2015
Sideantal 384
Bredde 173
Højde 244
Dybde 22
Vægt 743
Første udgave 2015
Oplagsdato 21. sep. 2017
Oplag 2
Udgave 1
Recall To 26. jun. 2019
Recall From 16. maj 2019
ISBN-13 9788741261430
ISBN-10 8741261430
EAN 9788741261430
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.