Ord der brander
320,00 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788762902794
Bogen sætter fokus på, hvordan sprog og ord bruges til effektivt at brande virksomheder og organisationer.
Virksomheder og organisationer iscenesætter sig og italesætter sig, når de arbejder med deres brand og deres identitet. Man kan kort definere italesættelse som den sproglige iscenesættelse af et bestemt budskab eller ide. Der er eksempler og cases til hvert kapitel. Retter sig primært mod en bred gruppe af sprog- og kommunikationsstuderende. En sekundær målgruppe er erfarne kommunikationspraktikere.
Virksomheder og organisationer iscenesætter sig og italesætter sig, når de arbejder med deres brand og deres identitet. Man kan kort definere italesættelse som den sproglige iscenesættelse af et bestemt budskab eller ide. Der er eksempler og cases til hvert kapitel. Retter sig primært mod en bred gruppe af sprog- og kommunikationsstuderende. En sekundær målgruppe er erfarne kommunikationspraktikere.
Undertitel | talk the walk italesættelse i organisationskommunikation |
---|---|
Forfatter | Holm L,mfl |
Forlag | DJØF |
Indbinding | Hæftet |
Product Type | 1 |
Thema koder | Salg og marketing |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 30. aug. 2006 |
Sideantal | 0 |
Bredde | 156 |
Højde | 230 |
Dybde | 16 |
Vægt | 351 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 6. okt. 2009 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788762902794 |
ISBN-10 | 8762902792 |
EAN | 9788762902794 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |