Organisationers købsadfærd i grundtræk
247,50 kr
På lager
ISBN
9788759310403
En af de vigtigste forudsætninger for en effektiv markedsføring er en tilstrækkelig viden om potentielle kunders købsadfærd - det er dog et vanskeligt og forskelligartet marked at manøvrere rundt i. Business-to-business markedsføring eller markedsføring på det organisatoriske marked, har i de senere år været centrum for opmærksomheden fra både praktikere og teoretikere. Årsagen er næppe, at markedets relative betydning er vokset - det har altid været stort - men snarere, at både praktikere og teoretikere har fået øjnene op for, hvilke spændende problemer og udfordringer for markedsføringen, markedet rummer.I Organisationers købsadfærd i grundtræk præsenteres de grundlæggende begreber og de vigtigste teorier om organisatorisk købsadfærd.
| Forfatter | Ricky Wilke, Mogens Bjerre |
|---|---|
| Forlag | Samfundslitteratur |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | Lærervejledninger og undervisningsmateriale, Salg og marketing |
| Varegruppe | Samfund, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 1. sep. 2003 |
| Sideantal | 211 |
| Bredde | 147 |
| Højde | 210 |
| Dybde | 13 |
| Vægt | 279 |
| Første udgave | 0 |
| Oplagsdato | 13. okt. 2017 |
| Oplag | 4 |
| Udgave | 6 |
| ISBN-13 | 9788759310403 |
| ISBN-10 | 8759310405 |
| EAN | 9788759310403 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |




