Organisationers købsadfærd i grundtræk

Af: Ricky Wilke, Mogens Bjerre
247,50 kr
På lager
ISBN
9788759310403
En af de vigtigste forudsætninger for en effektiv markedsføring er en tilstrækkelig viden om potentielle kunders købsadfærd - det er dog et vanskeligt og forskelligartet marked at manøvrere rundt i. Business-to-business markedsføring eller markedsføring på det organisatoriske marked, har i de senere år været centrum for opmærksomheden fra både praktikere og teoretikere. Årsagen er næppe, at markedets relative betydning er vokset - det har altid været stort - men snarere, at både praktikere og teoretikere har fået øjnene op for, hvilke spændende problemer og udfordringer for markedsføringen, markedet rummer.I Organisationers købsadfærd i grundtræk præsenteres de grundlæggende begreber og de vigtigste teorier om organisatorisk købsadfærd.
Specifikationer
Forfatter Ricky Wilke, Mogens Bjerre
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Hæftet
Thema koder Lærervejledninger og undervisningsmateriale, Salg og marketing
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 1. sep. 2003
Sideantal 211
Bredde 147
Højde 210
Dybde 13
Vægt 279
Første udgave 0
Oplagsdato 13. okt. 2017
Oplag 4
Udgave 6
ISBN-13 9788759310403
ISBN-10 8759310405
EAN 9788759310403
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.