Organisationers købsadfærd i grundtræk
247,50 kr
På lager
ISBN
9788759310403
En af de vigtigste forudsætninger for en effektiv markedsføring er en tilstrækkelig viden om potentielle kunders købsadfærd - det er dog et vanskeligt og forskelligartet marked at manøvrere rundt i. Business-to-business markedsføring eller markedsføring på det organisatoriske marked, har i de senere år været centrum for opmærksomheden fra både praktikere og teoretikere. Årsagen er næppe, at markedets relative betydning er vokset - det har altid været stort - men snarere, at både praktikere og teoretikere har fået øjnene op for, hvilke spændende problemer og udfordringer for markedsføringen, markedet rummer.I Organisationers købsadfærd i grundtræk præsenteres de grundlæggende begreber og de vigtigste teorier om organisatorisk købsadfærd.
Forfatter | Ricky Wilke, Mogens Bjerre |
---|---|
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Lærervejledninger og undervisningsmateriale, Salg og marketing |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. sep. 2003 |
Sideantal | 211 |
Bredde | 147 |
Højde | 210 |
Dybde | 13 |
Vægt | 279 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 13. okt. 2017 |
Oplag | 4 |
Udgave | 6 |
ISBN-13 | 9788759310403 |
ISBN-10 | 8759310405 |
EAN | 9788759310403 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |