Pædagogisk filosofi som reflekteret omgang med pædagogiske antinomier
347,50 kr
På lager
ISBN
9788779555075
Selvom Knud Grue-Sørensens pædagogiske forfatterskab kun i meget ringe grad er kendt, er han måske den mest markante danske tænker inden for den pædagogiske filosofi. I en tid, hvor pædagogikken bevæger sig mere og mere i retning af ´brugs-pædagogik´, fastholdt Grue-Sørensen et bredere syn og insisterede på at benytte filosofien til at bringe klarhed over pædagogiske begreber og opgaver.
| Undertitel | Perspektivering af K. Grue-Sørensens filosofiske pædagogik |
|---|---|
| Forfatter | Alexander von Oettingen |
| Forlag | Klim |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | Uddannelse. Pædagogik |
| Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 4. okt. 2006 |
| Sideantal | 367 |
| Bredde | 172 |
| Højde | 245 |
| Dybde | 22 |
| Vægt | 712 |
| Første udgave | 2006 |
| Oplagsdato | 4. okt. 2006 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788779555075 |
| ISBN-10 | 8779555071 |
| EAN | 9788779555075 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |




