Pædagogisk filosofi som reflekteret omgang med pædagogiske antinomier
347,50 kr
På lager
ISBN
9788779555075
Selvom Knud Grue-Sørensens pædagogiske forfatterskab kun i meget ringe grad er kendt, er han måske den mest markante danske tænker inden for den pædagogiske filosofi. I en tid, hvor pædagogikken bevæger sig mere og mere i retning af ´brugs-pædagogik´, fastholdt Grue-Sørensen et bredere syn og insisterede på at benytte filosofien til at bringe klarhed over pædagogiske begreber og opgaver.
Undertitel | Perspektivering af K. Grue-Sørensens filosofiske pædagogik |
---|---|
Forfatter | Alexander von Oettingen |
Forlag | Klim |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Uddannelse. Pædagogik |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 4. okt. 2006 |
Sideantal | 367 |
Bredde | 172 |
Højde | 245 |
Dybde | 22 |
Vægt | 712 |
Første udgave | 2006 |
Oplagsdato | 4. okt. 2006 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788779555075 |
ISBN-10 | 8779555071 |
EAN | 9788779555075 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |