Personlig branding

Af: Peter Horn
455,00 kr
554
ISBN
9788776640101
Personlig branding er blevet stadig vigtigere - og ofte en forudsætning for, at man kan overskride grænsen mellem at være god og suveræn. Personer, der er gode til at brande sig selv både i organisationen og udenfor, har større gennemslagskraft og flere muligheder for at indfri deres karrieremæssige og personlige ambitioner.

I Personlig branding beskriver ledelsesrådgiveren Peter Horn værdien af strategisk, personlig branding og giver læseren helt konkrete metoder og redskaber til at planlægge og gennemføre sin egen personlige branding. Desuden indeholder bogen en oversigt over de vigtigste medier i ind- og udland med en gennemgang af, hvordan de fungerer.

Fremgangsmåde for personlig branding:
Vurder potentialet i dig selv, dit job og din branche.
Find metoder til at optimere dine personlige egenskaber i omverdenen.
Læg en klar markedsføringsplan.
Lav en tidsplan for gennemførelse.
Sæt kriterier for evaluering.
Gentag aktiviteten igen og igen.
Specifikationer
Undertitel skab dit eget varemærke
Forfatter Peter Horn
Forlag Børsens Forlag
Indbinding Indbundet
Product Type Danske bøger
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 16. apr. 2004
Sideantal 272
Bredde 165
Højde 241
Dybde 0
Vægt 675
Første udgave 2004
Oplagsdato 1. jan. 1900
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788776640101
ISBN-10 8776640108
EAN 9788776640101
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.