Personlig indflydelse
268,75 kr
På lager
ISBN
9788771181463
Få mere indflydelse og trumf din vilje igennem ved hjælp af denne bog. Forfatteren viser, hvordan den mest effektive vej til indflydelse går gennem personlige relationer. Kontekst trumfer dermed substans.
Men hvordan udøver du din indflydelse på en etisk forsvarlig måde, der plejer relationen frem for at destruere den?
- Hvordan får du din medarbejder til at følge strategien?
- Hvordan får du din kunde til at købe? Hvordan får du din kollega til at sige ja?
- Hvordan får du din teenager til at rydde op på sit værelse?
- Og hvordan vinder du diskussionen, debatten eller opgaven?
Personlig indflydelse samler de seneste 40 års forskning på området og kombinerer det med studier af professionelle sælgere, forhandlere og politikere, der opererer i krydsfeltet mellem interesser, argumenter og påvirkning. Resultatet er 63 konkrete strategier til at øge din personlige indflydelse.
Undervejs kommer du på en hæsblæsende rejse som nødhjælpsarbejder i Afrika, morder i en sporvogn og chokoladespisende forsøgsperson, mens du vil være flankeret af bl.a. Benjamin Franklin, Darth Vader, Emma Gad, Franklin D. Roosevelt, geparden fra ZOO og ikke mindst din bedste ven. Læs mere om bogen på hjemmesiden overbevisende.dk.
Morten Sehested Münster er partner i BRO Kommunikation. Han er cand.mag. i retorik og har de seneste ti år studeret kunsten at få personlig indflydelse. Han er redaktør på Danmarks største kommunikationsblog, bro-blog.dk, og blogger selv på overbevisende.dk.
Undervejs kommer du på en hæsblæsende rejse som nødhjælpsarbejder i Afrika, morder i en sporvogn og chokoladespisende forsøgsperson, mens du vil være flankeret af bl.a. Benjamin Franklin, Darth Vader, Emma Gad, Franklin D. Roosevelt, geparden fra ZOO og ikke mindst din bedste ven. Læs mere om bogen på hjemmesiden overbevisende.dk.
Morten Sehested Münster er partner i BRO Kommunikation. Han er cand.mag. i retorik og har de seneste ti år studeret kunsten at få personlig indflydelse. Han er redaktør på Danmarks største kommunikationsblog, bro-blog.dk, og blogger selv på overbevisende.dk.
Undertitel | Hvordan man flytter mennesker, produkter og holdninger |
---|---|
Forfatter | Morten Münster |
Forlag | Frydenlund |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Socialpsykologi og gruppepsykologi |
Varegruppe | Psykologi, Psykisk sundhed |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 12. apr. 2013 |
Sideantal | 189 |
Bredde | 156 |
Højde | 222 |
Dybde | 18 |
Vægt | 416 |
Første udgave | 2013 |
Oplagsdato | 5. okt. 2018 |
Oplag | 5 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788771181463 |
ISBN-10 | 8771181466 |
EAN | 9788771181463 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |