Planlæg kommunikationen
300,00 kr
500
ISBN
9788702089523
I mange danske virksomheder sker kommunikationen tilfældigt, uhensigtsmæssigt og uplanlagt. Det medfører, at virksomhederne ikke får det optimale ud af indsatsen, at ressourcerne bruges ineffektivt, og at de med stor sandsynlighed vil gentage fejlene.
Bogen giver anvisninger til, hvordan man kan planlægge målrettede kommunikationsindsatser og har altså fokus på den proces, der ligger forud for selve kommunikationen. Gennem en række cases får du desuden indsigt i, hvordan planlægningen er grebet an andre steder, og hvilke konsekvenser det har haft.
Skal man altid lægge kommunikationsplaner? Svaret er: Ja! I alle situationer, hvor en afsender af et budskab ønsker at opnå noget bestemt hos en eller flere modtagere, vil det være formålstjenstligt at lægge en plan først. Jo mere bevidst planlægningen er, jo større er sandsynligheden for, at det går som forventet, og at du lærer noget af processen.
Forfatter | Tom Nervil |
---|---|
Forlag | Gyldendal Business |
Indbinding | Hæftet |
Product Type | Bog |
Thema koder | Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, Organisationsteori og organisationspsykologi, PR |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 11. maj 2011 |
Sideantal | 274 |
Bredde | 128 |
Højde | 200 |
Dybde | 25 |
Vægt | 375 |
Første udgave | 2010 |
Oplagsdato | 11. maj 2011 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788702089523 |
ISBN-10 | 8702089523 |
EAN | 9788702089523 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Søren Damstedt |
Illustreret i farver/sh | Nej |