Planlæg kommunikationen

Af: Tom Nervil
300,00 kr
500
ISBN
9788702089523
I mange danske virksomheder sker kommunikationen tilfældigt, uhensigtsmæssigt og uplanlagt. Det medfører, at virksomhederne ikke får det optimale ud af indsatsen, at ressourcerne bruges ineffektivt, og at de med stor sandsynlighed vil gentage fejlene. Bogen giver anvisninger til, hvordan man kan planlægge målrettede kommunikationsindsatser og har altså fokus på den proces, der ligger forud for selve kommunikationen. Gennem en række cases får du desuden indsigt i, hvordan planlægningen er grebet an andre steder, og hvilke konsekvenser det har haft. Skal man altid lægge kommunikationsplaner? Svaret er: Ja! I alle situationer, hvor en afsender af et budskab ønsker at opnå noget bestemt hos en eller flere modtagere, vil det være formålstjenstligt at lægge en plan først. Jo mere bevidst planlægningen er, jo større er sandsynligheden for, at det går som forventet, og at du lærer noget af processen.  
Specifikationer
Forfatter Tom Nervil
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Product Type Bog
Thema koder Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, Organisationsteori og organisationspsykologi, PR
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 11. maj 2011
Sideantal 274
Bredde 128
Højde 200
Dybde 25
Vægt 375
Første udgave 2010
Oplagsdato 11. maj 2011
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788702089523
ISBN-10 8702089523
EAN 9788702089523
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Søren Damstedt
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.