Politisk kommunikation
330,00 kr
På lager
ISBN
9788741268996
En ny medievirkelighed har indfundet sig. Flittigt brugte begreber som fake news, filterbobler og ekkokamre, trolls og bots i sociale medier vidner om, at der i disse år sker store forandringer inden for politisk kommunikation.
Forfatterne kortlægger og beskriver de bagvedliggende sammenhænge mellem denne nye medievirkelighed og vor tids politiske opbrud. Den nye tidsalder er ikke mindst kendetegnet ved, at en række nye politiske aktører er dukket op – policy-professionelle, medielobbyister og tænketanke – og bogen ser nærmere på, hvilken rolle disse nye aktører spiller i den politiske kommunikation.
Forfatter | Mark Blach-Ørsten;Peter Aagaard |
---|---|
Forlag | Gyldendal |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For højere uddannelse og universitetsuddannelse, Samfund og kultur: generelt |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 5. feb. 2018 |
Sideantal | 240 |
Bredde | 157 |
Højde | 231 |
Dybde | 12 |
Vægt | 403 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 5. feb. 2018 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788741268996 |
ISBN-10 | 8741268996 |
EAN | 9788741268996 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |