Politisk kommunikation

Af: Mark Blach-Ørsten;Peter Aagaard
330,00 kr
På lager
ISBN
9788741268996

En ny medievirkelighed har indfundet sig. Flittigt brugte begreber som fake news, filterbobler og ekkokamre, trolls og bots i sociale medier vidner om, at der i disse år sker store forandringer inden for politisk kommunikation.

Forfatterne kortlægger og beskriver de bagvedliggende sammenhænge mellem denne nye medievirkelighed og vor tids politiske opbrud. Den nye tidsalder er ikke mindst kendetegnet ved, at en række nye politiske aktører er dukket op – policy-professionelle, medielobbyister og tænketanke – og bogen ser nærmere på, hvilken rolle disse nye aktører spiller i den politiske kommunikation.

Specifikationer
Forfatter Mark Blach-Ørsten;Peter Aagaard
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Thema koder For højere uddannelse og universitetsuddannelse, Samfund og kultur: generelt
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 5. feb. 2018
Sideantal 240
Bredde 157
Højde 231
Dybde 12
Vægt 403
Første udgave 0
Oplagsdato 5. feb. 2018
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788741268996
ISBN-10 8741268996
EAN 9788741268996
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.