Portfolio planning in a relationship perspective

Af: .
390,00 kr
556
ISBN
9788761902672
Virksomheder befinder sig i en hastigt forandret verden. Markedet ændrer sig meget hurtigt, hvilket kundernes behov også gør. Virksomhederne må forsøge at tilpasse disse ændrede krav på en hensigtsmæssig måde, således at fremtidig indtjening sikres. Denne bog forsøger igennem 9 kapitler at undersøge det nye begreb portfolio, som ikke alene er et markedsføringsbegreb, men også en måde at forandre den måde virksomheden er organiseret på.
Specifikationer
Undertitel in a Relationship Perspective
Forfatter .
Forlag Thomson
Indbinding Indbundet
Varegruppe Økonomi
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 7. sep. 2001
Sideantal 279
Bredde 156
Højde 231
Dybde 0
Vægt 383
Første udgave 2001
Oplagsdato 7. sep. 2001
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788761902672
ISBN-10 8761902675
EAN 9788761902672
Sprog eng
Orignalsprog dan
Oversætter null
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.