Portfolio planning in a relationship perspective
390,00 kr
556
ISBN
9788761902672
Virksomheder befinder sig i en hastigt forandret verden. Markedet ændrer sig meget hurtigt, hvilket kundernes behov også gør. Virksomhederne må forsøge at tilpasse disse ændrede krav på en hensigtsmæssig måde, således at fremtidig indtjening sikres. Denne bog forsøger igennem 9 kapitler at undersøge det nye begreb portfolio, som ikke alene er et markedsføringsbegreb, men også en måde at forandre den måde virksomheden er organiseret på.
Undertitel | in a Relationship Perspective |
---|---|
Forfatter | . |
Forlag | Thomson |
Indbinding | Indbundet |
Varegruppe | Økonomi |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 7. sep. 2001 |
Sideantal | 279 |
Bredde | 156 |
Højde | 231 |
Dybde | 0 |
Vægt | 383 |
Første udgave | 2001 |
Oplagsdato | 7. sep. 2001 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788761902672 |
ISBN-10 | 8761902675 |
EAN | 9788761902672 |
Sprog | eng |
Orignalsprog | dan |
Oversætter | null |
Illustreret i farver/sh | Nej |