Reality-tv

Af: Anne Jerslev
140,00 kr
På lager
ISBN
9788759316313
Reality-tv har fået en vigtig placering i tv's programudbud og den bredere mediekultur. Reality-tv dækker over en lang række forskelligartede programtyper, der har det tilfælles, at man følger almindelige mennesker eller celebrities i hverdagslige eller mere ekstraordinære situationer. Reality-programmer fokuserer på følelser og giver seerne en fornemmelse af at komme tæt på deltagerne, ikke mindst igennem de tværmediale tilbud om brugerinvolvering, flere af programmerne indeholder. Anne Jerslev belyser seernes interesse for og inddragelse i reality-tv og diskuterer reality-tv's sammenhæng med celebritykulturen. Desuden behandler hun reality-tv som genre, reality-tv's samspil med den mediemæssige udvikling og sætter fænomenet ind i en bredere kulturel kontekst.
Specifikationer
Forfatter Anne Jerslev
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Paperback
Thema koder Filmselskaber, TV & radioselskaber
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 12. maj 2014
Sideantal 100
Bredde 155
Højde 230
Dybde 13
Vægt 273
Første udgave 0
Oplagsdato 12. maj 2014
Oplag 1
Udgave 1
Serie Kort og præcist om medier og kommunikation
ISBN-13 9788759316313
ISBN-10 8759316314
EAN 9788759316313
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.