Regelsamling i markedsføringsret
260,00 kr
554
ISBN
9788757427837
Denne samling af danske og EU-retlige markedsføringsregler er rettet mod de studerende, der følger kurset Konkurrence- og Markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet ved Københavns Universitet.
Bogen er bygget op i to dele med de danske regler og EU regler & internationale vedtagelser. Der tilbydes både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler , samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler.
Indholdsoversigt
Forord
Danske regler
Love & bekendtgørelser - Generelt
Love & bekendtgørelser - Specialområder
Retningslinjer & vejledninger
EU regler & internationale vedtagelser
Internationale vedtagelser
Direktiver
Bogen er bygget op i to dele med de danske regler og EU regler & internationale vedtagelser. Der tilbydes både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler , samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler.
Indholdsoversigt
Forord
Danske regler
Love & bekendtgørelser - Generelt
Love & bekendtgørelser - Specialområder
Retningslinjer & vejledninger
EU regler & internationale vedtagelser
Internationale vedtagelser
Direktiver
Forfatter | Caroline Heide-Jørgensen red. |
---|---|
Forlag | DJØF |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Erhvervsret |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 12. feb. 2012 |
Sideantal | 596 |
Bredde | 210 |
Højde | 301 |
Dybde | 23 |
Vægt | 994 |
Første udgave | 2012 |
Oplagsdato | 12. feb. 2012 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788757427837 |
ISBN-10 | 8757427836 |
EAN | 9788757427837 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |