Reklame

Af: Lars Pynt Andersen, Anders Bonde, Jørgen Riber Christensen, Nicolai Jørgensgaard Graakjær, Ole Ertløv Hansen, Lennard Højbjerg, Iben Bredahl Jessen, Jørgen Stigel
310,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788761644817
Reklame  - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?

Hvorfor fanger nogle reklamer opmærksomheden, mens langt de fleste bliver ignoreret?

I en række artikler ser forskere fra MÆRKK ved Aalborg Universitet ind på forskellige virkemidler i reklamernes univers. Alt det, der gør at reklamerne får fat i vores bevidsthed: Humor, metaforer og musik er nogle af de emner, der tages op.

Fælles for artiklerne i antologien er også fokus på digitale medier - og hvordan de spiller sammen med mere traditionelle medier og deres udtryk.

Jørgen Stigel er redaktør på Reklame  - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?

Reklame er første udgivelse i skriftserien MÆRKK - Æstetik og kommunikation
Specifikationer
Undertitel eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?
Forfatter Lars Pynt Andersen, Anders Bonde, Jørgen Riber Christensen, Nicolai Jørgensgaard Graakjær, Ole Ertløv Hansen, Lennard Højbjerg, Iben Bredahl Jessen, Jørgen Stigel
Forlag Systime
Indbinding Hæftet
Thema koder Antologier: generelt, Reklame
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 6. dec. 2012
Sideantal 235
Bredde 173
Højde 242
Dybde 12
Vægt 440
Første udgave 2012
Oplagsdato 6. dec. 2012
Oplag 1
Udgave 1
Serie MÆRKK
ISBN-13 9788761644817
ISBN-10 8761644811
EAN 9788761644817
Sprog dan
Orignalsprog dan
Oversætter null
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.