Reklamen til eksamen
375,00 kr
520
ISBN
9788776640149
Reklamer der virker
De mest effektive kampagner
Børsens Forlag udgiver i samarbejde med Dansk Reklame- og Relationsbureauers Brancheforening (DRRB) for tredje gang Advertising effectiveness award, eller Reklamen til eksamen som den også kaldes. Bogen er en samling og vurdering af de mest succesrige kampagner fra 2003 og 2004.
De mest effektive kampagner
Børsens Forlag udgiver i samarbejde med Dansk Reklame- og Relationsbureauers Brancheforening (DRRB) for tredje gang Advertising effectiveness award, eller Reklamen til eksamen som den også kaldes. Bogen er en samling og vurdering af de mest succesrige kampagner fra 2003 og 2004.
Undertitel | DRRB advertising effectiveness award |
---|---|
Forlag | Børsens Forlag |
Indbinding | Ingen |
Product Type | Danske bøger |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 10. jun. 2004 |
Sideantal | 299 |
Bredde | 156 |
Højde | 228 |
Dybde | 26 |
Vægt | 561 |
Første udgave | 2004 |
Oplagsdato | 10. jun. 2004 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788776640149 |
ISBN-10 | 8776640140 |
EAN | 9788776640149 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |