Reklamen til eksamen
375,00 kr
520
ISBN
9788775538249
Dommerkomiteen har vurderet de indsendte rapporter, og har udvalgt de ti rapporter, der var mest overbevisende med hensyn til at forklare den positive effekt af en bestemt strategi og udførelse. Af de ti udvalgte rapporter har tre fået medalje, og to har fået diplom: Rute 180 (****) - Volkswagen (***) - Kilroy Travels International (***) - 1001 Ring langt billigere (**) - PlayStation (**) - Anders And & Co. - Fiskebranchen - Mobilix - Sanex - Scandlines.
Reklamer med målbare resultater
Efter engelsk forbillede iværksatte Danske Reklamebureauers brancheforening (DRB) i foråret 2000 DRB Advertising Effectiveness Award, en konkurrence der belønner de reklamebureauer, som kan dokumentere, at deres reklamer rent faktisk virker.
Konkurrencen adskiller sig fra branchens øvrige priser ved at fokusere på den målbare effekt og ikke på kreativitet og opfindsomhed.
DRB fik stor tilslutning til konkurrencen og i juni blev vinderne kåret.
Nu foreligger resultaterne i bogen Reklamen til eksamen 1. DRB har samlet de bedste af de mange gode bidrag i denne bog, så alle får mulighed for at se, hvordan bureauerne har tilrettelagt deres mest effektive kampagner.
De mange cases er gode og illustrative eksempler på, hvordan man skruer en kampagne sammen, der ikke bare får opmærksomhed, men som også skaber målbare resultater. Bogen er et værdifuldt værktøj for alle, der beskæftiger sig med markedsføring, hvad enten det er i teori eller i praksis.
Reklamer med målbare resultater
Efter engelsk forbillede iværksatte Danske Reklamebureauers brancheforening (DRB) i foråret 2000 DRB Advertising Effectiveness Award, en konkurrence der belønner de reklamebureauer, som kan dokumentere, at deres reklamer rent faktisk virker.
Konkurrencen adskiller sig fra branchens øvrige priser ved at fokusere på den målbare effekt og ikke på kreativitet og opfindsomhed.
DRB fik stor tilslutning til konkurrencen og i juni blev vinderne kåret.
Nu foreligger resultaterne i bogen Reklamen til eksamen 1. DRB har samlet de bedste af de mange gode bidrag i denne bog, så alle får mulighed for at se, hvordan bureauerne har tilrettelagt deres mest effektive kampagner.
De mange cases er gode og illustrative eksempler på, hvordan man skruer en kampagne sammen, der ikke bare får opmærksomhed, men som også skaber målbare resultater. Bogen er et værdifuldt værktøj for alle, der beskæftiger sig med markedsføring, hvad enten det er i teori eller i praksis.
Forlag | Børsen |
---|---|
Indbinding | Ingen |
Product Type | Danske bøger |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. okt. 2001 |
Sideantal | 296 |
Bredde | 167 |
Højde | 240 |
Dybde | 27 |
Vægt | 704 |
Første udgave | 2000 |
Oplagsdato | 1. okt. 2001 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788775538249 |
ISBN-10 | 8775538245 |
EAN | 9788775538249 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |