Reklamen til eksamen

375,00 kr
520
ISBN
9788775538249
Dommerkomiteen har vurderet de indsendte rapporter, og har udvalgt de ti rapporter, der var mest overbevisende med hensyn til at forklare den positive effekt af en bestemt strategi og udførelse. Af de ti udvalgte rapporter har tre fået medalje, og to har fået diplom: Rute 180 (****) - Volkswagen (***) - Kilroy Travels International (***) - 1001 Ring langt billigere (**) - PlayStation (**) - Anders And & Co. - Fiskebranchen - Mobilix - Sanex - Scandlines.

Reklamer med målbare resultater
Efter engelsk forbillede iværksatte Danske Reklamebureauers brancheforening (DRB) i foråret 2000 DRB Advertising Effectiveness Award, en konkurrence der belønner de reklamebureauer, som kan dokumentere, at deres reklamer rent faktisk virker.

Konkurrencen adskiller sig fra branchens øvrige priser ved at fokusere på den målbare effekt og ikke på kreativitet og opfindsomhed.

DRB fik stor tilslutning til konkurrencen og i juni blev vinderne kåret.

Nu foreligger resultaterne i bogen Reklamen til eksamen 1. DRB har samlet de bedste af de mange gode bidrag i denne bog, så alle får mulighed for at se, hvordan bureauerne har tilrettelagt deres mest effektive kampagner.

De mange cases er gode og illustrative eksempler på, hvordan man skruer en kampagne sammen, der ikke bare får opmærksomhed, men som også skaber målbare resultater. Bogen er et værdifuldt værktøj for alle, der beskæftiger sig med markedsføring, hvad enten det er i teori eller i praksis.
Specifikationer
Forlag Børsen
Indbinding Ingen
Product Type Danske bøger
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 1. okt. 2001
Sideantal 296
Bredde 167
Højde 240
Dybde 27
Vægt 704
Første udgave 2000
Oplagsdato 1. okt. 2001
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788775538249
ISBN-10 8775538245
EAN 9788775538249
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.