Relationsstrategi
260,00 kr
På lager
ISBN
9788759316931
Et nyt relationsparadigme er ved at vinde frem: Det involverende relationsparadigme.Nye teknologier, forretningsmodeller og kommunikationsformer forandrer den måde, virksomheder skaber og udvikler relationer på. Relationer som i dag skal være kendetegnet ved innovation, co-creation og brugerinvolvering.Lars Sandstrøm beskriver strategiske modeller og værktøjer til at forstå, udvikle og lede relationer og netværk i en virkelighed, hvor den traditionelle markedsføring og corporate branding er på retur.Virksomhederne mangler værktøjer til at navigere blandt de nye krav, som interessenter stiller i relationsøkonomien. Ledere og medarbejdere oplever, at de deltager i både formelle og uformelle netværk uden en veldefineret strategi for, hvordan både virksomheden og dens interessenter kan få værdi af at dele viden, at samarbejde og at kommunikere.
Undertitel | Ledelse og udvikling af eksterne netværk og relationer |
---|---|
Forfatter | Lars Sandstrøm |
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. nov. 2012 |
Sideantal | 209 |
Bredde | 172 |
Højde | 241 |
Dybde | 16 |
Vægt | 458 |
Første udgave | 2012 |
Oplagsdato | 1. nov. 2012 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788759316931 |
ISBN-10 | 8759316934 |
EAN | 9788759316931 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |