Relationsstrategi

Af: Lars Sandstrøm
260,00 kr
På lager
ISBN
9788759316931
Et nyt relationsparadigme er ved at vinde frem: Det involverende relationsparadigme.Nye teknologier, forretningsmodeller og kommunikationsformer forandrer den måde, virksomheder skaber og udvikler relationer på. Relationer som i dag skal være kendetegnet ved innovation, co-creation og brugerinvolvering.Lars Sandstrøm beskriver strategiske modeller og værktøjer til at forstå, udvikle og lede relationer og netværk i en virkelighed, hvor den traditionelle markedsføring og corporate branding er på retur.Virksomhederne mangler værktøjer til at navigere blandt de nye krav, som interessenter stiller i relationsøkonomien. Ledere og medarbejdere oplever, at de deltager i både formelle og uformelle netværk uden en veldefineret strategi for, hvordan både virksomheden og dens interessenter kan få værdi af at dele viden, at samarbejde og at kommunikere.
Specifikationer
Undertitel Ledelse og udvikling af eksterne netværk og relationer
Forfatter Lars Sandstrøm
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Hæftet
Thema koder Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 1. nov. 2012
Sideantal 209
Bredde 172
Højde 241
Dybde 16
Vægt 458
Første udgave 2012
Oplagsdato 1. nov. 2012
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788759316931
ISBN-10 8759316934
EAN 9788759316931
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.