Retorisk feedback i lærerteamet

Af: Michael Lykke
228,75 kr
På lager
ISBN
9788750042945

Med denne bog får lærere redskaber til at udvikle gode lærerroller, der gør en forskel i klasselokalet. Lærerteamet kan gennem retorisk feedback styrke og udvikle hinandens måde at kommunikere på i undervisningen, så det giver synlige resultater i form af øget engagement, motivation og læring hos eleverne.

Læreren vil udvikle sig personligt og blive en bedre rollemodel og leder for eleverne, og teamets faglighed styrkes gennem et bedre arbejdsmiljø med professionel feedback på konkrete undervisningssituationer. Bogen giver ikke blot redskaber til lærerteamet, men også input til, hvordan den enkelte lærer på egen hånd kan arbejde med sine lærerroller.

Desuden giver den inspiration til skoleledere, der ønsker at give unge og nye lærere en god overgang til lærerpraksis i form af mentor- og vejlederordninger, samt redskaber til, hvordan de selv kan give feedback på lærernes kommunikation.

Specifikationer
Undertitel En metode til udvikling af gode lærerroller
Forfatter Michael Lykke
Forlag Akademisk Forlag
Indbinding Hæftet
Thema koder For folkeskolen, Undervisningspersonale
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 7. nov. 2012
Sideantal 80
Bredde 195
Højde 251
Dybde 9
Vægt 262
Første udgave 2012
Oplagsdato 20. mar. 2016
Oplag 2
Udgave 1
Serie Lyst og Læring
ISBN-13 9788750042945
ISBN-10 8750042947
EAN 9788750042945
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.