Rule Breaking Strategy

Af: Jens Refshøj
398,75 kr
211
ISBN
9788750053514

Succes behøver ikke at handle om at bekæmpe sine konkurrenter på de sædavnlige måder eller opfinde en ny branche. For langt de fleste virksomheder kan det bedre betale sig at udvikle nye spilleregler i det marked, hvor de allerede befinder sig.

Rule Breaking Strategy handler om, hvordan din virksomhed ved at udfordre, og måske tilmed bryde, de uskrevne love i din branche kan erobre en ny og bedre plads i markedet. For virksomheder som Zipcar, Skype, Triumph, Ryanair og Louis Nielsen er det lykkedes. De så ideen i at vende tingene på hovedet og gøre noget fuldstændig uventet. Med hver deres vindende strategi gjorde de oprør mod de uskrevne regler, der kendetegnede deres branche og fik vendt markedet til deres fordel.

Målet med denne bog er at inspirere til anderledes strategi- og forretningsudvikling. Gennem henvisninger til teori og ved beskrivelser af virksomheder, der aktivt har brudt med reglerne og skabt en ny regelbrydende forretningsstrategi, fortæller forfatterne, hvordan en virksomhed kan få en ny og meget bedre position på et trængt marked. Jens Refshøj og Anja Sondrup beskriver endvidere helt konkret, hvordan en rule breaking-proces kan forløbe ligesom de giver anvisninger på værktøjer til den proces.

Specifikationer
Forfatter Jens Refshøj
Forlag Akademisk Forlag
Indbinding Hæftet
Thema koder Ledelse og ledelsesteknikker
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 1. okt. 2018
Sideantal 240
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 2018
Oplagsdato 1. okt. 2018
Oplag 1
Udgave 2
ISBN-13 9788750053514
ISBN-10 8750053515
EAN 9788750053514
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.