Sådan digitaliserer man en kop kaffe

Af: Kris Østergaard
300,00 kr
På lager
ISBN
9788702266825
Innovation er noget af det, som etablerede organisationer taler allermest om, men også har allersværest ved at få til at lykkes. Alt for ofte ser man, at organisationer iværksætter innovationstiltag, som ikke giver de ønskede resultater, fordi de mangler et ambitiøst og strategisk innovationsdesign. Kris Østergaard giver læseren en grundig indføring i, hvordan man som etableret virksomhed opnår varige resultater med innovation. Han tager læseren med verden rundt til virksomheder som Amazon, Grundfos, Google, der nu er blevet til Alphabet, og Mærsk – virksomheder, der alle på hver deres måde har investeret i at fremtidssikre deres organisationer gennem innovation.
Specifikationer
Undertitel Hvordan etablerede organisationer skal innovere for at skabe fremtidens succes
Forfatter Kris Østergaard
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Disruptiv innovation, Forretningsstrategier, Ledelse: lederskab og motivation
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 1. mar. 2019
Sideantal 184
Bredde 144
Højde 222
Dybde 16
Vægt 313
Første udgave 0
Oplagsdato 6. maj 2019
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788702266825
ISBN-10 8702266825
EAN 9788702266825
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Kenneth Schultz
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.