Sådan digitaliserer man en kop kaffe
300,00 kr
På lager
ISBN
9788702266825
Innovation er noget af det, som etablerede organisationer taler allermest om, men også har allersværest ved at få til at lykkes. Alt for ofte ser man, at organisationer iværksætter innovationstiltag, som ikke giver de ønskede resultater, fordi de mangler et ambitiøst og strategisk innovationsdesign.
Kris Østergaard giver læseren en grundig indføring i, hvordan man som etableret virksomhed opnår varige resultater med innovation. Han tager læseren med verden rundt til virksomheder som Amazon, Grundfos, Google, der nu er blevet til Alphabet, og Mærsk – virksomheder, der alle på hver deres måde har investeret i at fremtidssikre deres organisationer gennem innovation.
Undertitel | Hvordan etablerede organisationer skal innovere for at skabe fremtidens succes |
---|---|
Forfatter | Kris Østergaard |
Forlag | Gyldendal Business |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Disruptiv innovation, Forretningsstrategier, Ledelse: lederskab og motivation |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. mar. 2019 |
Sideantal | 184 |
Bredde | 144 |
Højde | 222 |
Dybde | 16 |
Vægt | 313 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 6. maj 2019 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788702266825 |
ISBN-10 | 8702266825 |
EAN | 9788702266825 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Kenneth Schultz |
Illustreret i farver/sh | Nej |