Sæt prisen rigtigt
300,00 kr
På lager
ISBN
9788740060164
Hvad er det for mekanismer, der får os til at opfatte en pris som høj eller lav? Hvordan får virksomheder os tilat købe deres produktet med så høj indtjening som muligt? Og hvordan kan den rigtige prissætning få os til atkøbe mere? Hvis danske virksomheder i højere grad forstod prissætningens mekanismer, ville disse spørgsmål være nemme at besvare. I udlandet har prissætning i mange år været en helt naturlig del af det at drive en succesfuld forretning. Men er det stadig helt almindeligt i Danmark, at virksomheder ikke prioriterer arbejdet med prissætning som strategisk disciplin – og det på trods af, at den rette prissætning er den mest effektive måde at forbedre indtjeningen på.
Sæt prisen rigtigt giver svar på alt, hvad man bør vide om priser og prissætning. Forfatterne Hermann Simon, Nicolai Broby Eckert og Søren Leth fra verdens førende pris- og marketingkonsulent firma Simon-Kucher & Partners giver indsigt i de nyeste prissætningsstrategier, og bogen er lige relevant for virksomhedsledere, markedsføringseksperter og kunder.
Med eksempler fra det danske marked beskriver forfatterne på en let tilgængelig måde, hvordan man med en gennemtænkt prisstrategi og adfærdsvidenskabelig indsigt kan øge konkurrenceevnen, nå kunderne mere effektivt – både digitalt og fysisk – og frem for alt få lønsomheden til at vokse.
Forfatter | Hermann Simon, Nicolai Broby Eckert og Søren Leth |
---|---|
Forlag | Politikens Forlag |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Virksomhedsøkonomi, Økonomisk teori og filosofi |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 28. apr. 2020 |
Sideantal | 0 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2020 |
Oplagsdato | 28. apr. 2020 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-10 | 8740060160 |
EAN | 9788740060164 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |