Salg i serviceorganisationer

Af: Peter Erkmann;Jesper Mark Mathiassen;Per Rasmussen
215,00 kr
På lager
ISBN
9788790833411

Salg og service betragtes i mange virksomheder som to separate discipliner. Denne bog forsøger at kombinere service med en salgsindsats. Bogen giver en række praktiske anvisninger, øvelser og værktøjer til hvordan servicesamtalen kan føre til et mersalg.

Det kræver store investeringer i markedsføring, at få en kunde til at henvende sig – og herefter kræver det en god salgsindsats, at få solgt sit produkt. Men mange kunder kontakter selv virksomheden i forbindelse med deres efterspørgsel af service – helt uden at virksomhederne markedsfører sig. Servicemedarbejderen har dermed en central rolle i kontakten til kunden - og virksomheden en oplagt mulighed for salg uden omkostningstung markedsføring.

Som servicemedarbejder betragter man sig sjældent som sælger. Man ekspederer, servicerer og giver råd. Men allerede i servicesamtalen har man sat en række mekanismer i gang, der potentielt kan føre til et salg. Det er disse mekanismer, og hvordan de kan anvendes effektivt, der er denne bogs fokus.

Salg i serviceorganisationer henvender sig til medarbejdere, ledere, instruktører og andre interessenter, der til dagligt befinder sig i den mentale zone mellem service og salg. Bogen er praksisorienteret opbygget i et samspil mellem teori, praksis, eksempler og opgaver, og indeholder desuden en hel række konkrete redskaber til at tackle udfordringerne ved salg i serviceorganisationer.

Specifikationer
Forfatter Peter Erkmann;Jesper Mark Mathiassen;Per Rasmussen
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Thema koder For erhvervsuddannelse, Salg og marketing
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 3. dec. 2009
Sideantal 84
Bredde 170
Højde 240
Dybde 5
Vægt 185
Første udgave 2009
Oplagsdato 3. dec. 2009
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788790833411
ISBN-10 8790833411
EAN 9788790833411
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.