Salg og kommunikation
400,00 kr
Udsolgt. Fås i anden udgave
ISBN
9788741261379
Det moderne, målrettede lærebogsmateriale om, hvordan du bliver en effektiv, resultatorienteret sælger. Bogen kombinerer den bedste delen af den klassiske trykte lærebog med digitalt undervisningsmateriale i form af videoer, cases mv.
Bogen kommer rundt om alle aktuelle aspekter ved et godt salg:
Kommunikation
Persontypologier
Forberedelse
Salgsteknik
Forhandling
Datadrevet salg
Social selling
Kulturforståelse og kulturel selvforståelse
Kulturel intelligens i salg
Salgsplanlægning
Bogen kan med fordel kombineres med online læringsmateriale på portalen salgogkommunikation.hansreitzel.dk, hvor der bl.a. findes videocases og interaktive modeller.
Salg og kommunikation er primært udviklet til erhvervsakademierne og er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom.
På forlagets site for undervisere findes bl.a. lektionsplan og opgaver til bogen. Kontakt forlaget på hrf@hansreitzel.dk for at få adgang.
Undertitel | personligt, socialt og internationalt |
---|---|
Forfatter | Mette Risgaard Olsen;Louise Grue Bennike |
Forlag | Gyldendal |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 15. aug. 2016 |
Sideantal | 240 |
Bredde | 172 |
Højde | 245 |
Dybde | 10 |
Vægt | 482 |
Første udgave | 2016 |
Oplagsdato | 22. feb. 2021 |
Oplag | 3 |
Udgave | 1 |
Recall To | 21. jan. 2022 |
Recall From | 8. dec. 2021 |
ISBN-13 | 9788741261379 |
ISBN-10 | 8741261379 |
EAN | 9788741261379 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |