Salg på telefonen - fra tanke til handling

Af: Jesper Skeel, Jo Høegh-Henriksen, Mads Stærk
261,25 kr
500
ISBN
9788763602648
Enhver, der kan læse og tale, kan komme ind fra gaden og præsentere et produkt. Nogle vilendda kunne sælge. Branchen er fyldt med sådanne eksempler, men det er fejlagtigt at tro,at salg er baseret på held. Salg og præsentation er baseret på teknik, og det kan læres på ligefod med andre håndværk. Salg på telefonen – fra tanke til handling er bogen for dig, der ønsker at mestre salgshåndværket over telefonen. Du introduceres til forfatternes egne praksisbaserede teorier og forsynes med værktøjer, der hjælper dig gnidningsløst gennem kundedialogen. Bogen tager udgangspunkt i salgets fire faser - Åbning, Produkt, Lukning og Afslutning – og gennemgår for hver fase en række teknikker, du kan benytte til at styre dialogen succesfuldt frem til det endelige salg. Det gælder alt fra behovsafklaring til identificering af købesignaler, produktpositionering, delaccepter, mersalg og indvendingsbehandling. Det overordnede fokus er på dialogstyringen – en metode, der indebærer, at man foregriber kundens signaler og indvendinger. Ved at udføre bogens opgaver med rigtige kundeopkald kan du tilegne dig en ny og forbedret arbejdspraksis.
Specifikationer
Forfatter Jesper Skeel, Jo Høegh-Henriksen, Mads Stærk
Forlag Alfabeta
Indbinding Spiralryg
Thema koder Salg og marketing
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 6. okt. 2010
Sideantal 134
Bredde 218
Højde 296
Dybde 10
Vægt 452
Første udgave 2010
Oplagsdato 6. okt. 2010
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788763602648
ISBN-10 8763602644
EAN 9788763602648
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.