Salg på telefonen - fra tanke til handling
261,25 kr
500
ISBN
9788763602648
Enhver, der kan læse og tale, kan komme ind fra gaden og præsentere et produkt. Nogle vilendda kunne sælge. Branchen er fyldt med sådanne eksempler, men det er fejlagtigt at tro,at salg er baseret på held. Salg og præsentation er baseret på teknik, og det kan læres på ligefod med andre håndværk. Salg på telefonen – fra tanke til handling er bogen for dig, der ønsker at mestre salgshåndværket over telefonen. Du introduceres til forfatternes egne praksisbaserede teorier og forsynes med værktøjer, der hjælper dig gnidningsløst gennem kundedialogen. Bogen tager udgangspunkt i salgets fire faser - Åbning, Produkt, Lukning og Afslutning – og gennemgår for hver fase en række teknikker, du kan benytte til at styre dialogen succesfuldt frem til det endelige salg. Det gælder alt fra behovsafklaring til identificering af købesignaler, produktpositionering, delaccepter, mersalg og indvendingsbehandling. Det overordnede fokus er på dialogstyringen – en metode, der indebærer, at man foregriber kundens signaler og indvendinger. Ved at udføre bogens opgaver med rigtige kundeopkald kan du tilegne dig en ny og forbedret arbejdspraksis.
Forfatter | Jesper Skeel, Jo Høegh-Henriksen, Mads Stærk |
---|---|
Forlag | Alfabeta |
Indbinding | Spiralryg |
Thema koder | Salg og marketing |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 6. okt. 2010 |
Sideantal | 134 |
Bredde | 218 |
Højde | 296 |
Dybde | 10 |
Vægt | 452 |
Første udgave | 2010 |
Oplagsdato | 6. okt. 2010 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788763602648 |
ISBN-10 | 8763602644 |
EAN | 9788763602648 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |