Salgscoaching
297,50 kr
555
ISBN
9788791269004
Tag springet fra leder til salgscoach endnu i dag!
Salgscoaching er et betydningsfuldt værktøj. Det kan skabe partnerskaber, cementere relationer og mangedoble salget. Det kan give de største konkurrenter baghjul. Men alligevel er der kun få ledere, der bruger coaching. Denne bog viser, hvordan du som salgansvarlig kan:
- hjælpe hver enkelt af dine sælgere med at øge deres salgseffektivitet og produktivitet.
- være i front inden for telefon-, team- og personlig coaching.
- udvikle medarbejdernes færdigheder med hensyn til at spørge, lytte og afslutte.
- fjerne hindringer for den bedst mulige performance.
- lære dine sælgere, hvordan de skal coache sig selv og deres kollegaer.
- øge dine færdigheder og velvære, når du giver feedback.
- gøre salgsproblemer til indtægter på salgssiden.
- lære en hurtig coaching proces, der foregår 'i korridorerne'.
- fjerne salgstræningen fra klasselokalet og gøre den til en daglig salgspraksis.
- skabe en kultur, der støtter salgsevnen.
- øge den succes og det sjov, du har med sælgerne.
Her er den første bog om coachingprocessen, der er skrevet udelukkende for salgsdirektører, -chefer og -ledere - en kort, præcis indføring med fundamental viden, nuancer, eksempler og værktøjer, som du behøver for hurtigt at kunne gå fra at være chef til coach eller beherske begge dele.
Salgscoaching er et betydningsfuldt værktøj. Det kan skabe partnerskaber, cementere relationer og mangedoble salget. Det kan give de største konkurrenter baghjul. Men alligevel er der kun få ledere, der bruger coaching. Denne bog viser, hvordan du som salgansvarlig kan:
- hjælpe hver enkelt af dine sælgere med at øge deres salgseffektivitet og produktivitet.
- være i front inden for telefon-, team- og personlig coaching.
- udvikle medarbejdernes færdigheder med hensyn til at spørge, lytte og afslutte.
- fjerne hindringer for den bedst mulige performance.
- lære dine sælgere, hvordan de skal coache sig selv og deres kollegaer.
- øge dine færdigheder og velvære, når du giver feedback.
- gøre salgsproblemer til indtægter på salgssiden.
- lære en hurtig coaching proces, der foregår 'i korridorerne'.
- fjerne salgstræningen fra klasselokalet og gøre den til en daglig salgspraksis.
- skabe en kultur, der støtter salgsevnen.
- øge den succes og det sjov, du har med sælgerne.
Her er den første bog om coachingprocessen, der er skrevet udelukkende for salgsdirektører, -chefer og -ledere - en kort, præcis indføring med fundamental viden, nuancer, eksempler og værktøjer, som du behøver for hurtigt at kunne gå fra at være chef til coach eller beherske begge dele.
Undertitel | Det store spring fra salgschef til salgscoach |
---|---|
Forfatter | Linda Richardson |
Forlag | Birmar |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Salg og marketing |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 2. nov. 2004 |
Sideantal | 177 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2004 |
Oplagsdato | 2. nov. 2004 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788791269004 |
ISBN-10 | 8791269008 |
EAN | 9788791269004 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | Kirsten Danø |
Illustreret i farver/sh | Nej |